Zamiast tjuningowac tego golfa kup sobie vr6... zreszta po @#$% cos robisz jak nawet nie masz na wache tylko scierwo jakies gazowe tankujesz :G
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
fur1 - nie sypie Ci się ta Viki? B miały problem z blachami
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Trzeba konserwowac nadwozie, zwlaszcza tylnie nadkola. Garazuje ja wiec nie mam jakis wiekszych problemow, ale blachy sa lipne to fakt.
furi jaka rejestra:D ZLO :D:D:D:D
albo ZLO M [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
^ ^
fur1 - forum Vectra Klub Polska znasz?
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Grupa użytkownika: Forumowicz
Czas na forum: 0d 1h 36m 29s Dołączył: pią, 09 wrz 05
Nieraz wchodze tam jak mam jakis problem :D
Cytat z posta - autor: [|Bubu|](%E2%80%99?page=users&run=details&id=841%E2%80%99)
>
> Warto dodac ze tu nie chodzi o golfa 1 2 3. Tylko o 4 i 5. Bo 3 jezdzi tak duzo i czesci na rynku jest tak wiele ze nie warto krasc. Poza tym malo kto kradnie samochody 10 letnie i starsze (mowa o 2 i 3).Kumpel ostatnio 4 stracil :( Nacieszyl sie nim 2 tygodnie.
>
Niezgodze sie Jakubie, starocie rowniez sa w cenie poniewaz autko takie zazwyczaj jest cale rozbierane i czesci sa sprzedawane.
Podobnie jest ze starymi audi.
M.in dlatego jest tak duzo czesci, po tak atrakcyjnej cenie.
Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...
» yt
tak sobie oblukalem temat bo zauwazylem ze smiesznie na lobuza wjechaliscie :D
starzy maja forda fieste od 3 czy 4 lat. chodzi o tego "nowszej generacji" i poki co nie mieli z nim ZADNYCH problemow. cena tez byla przystepna, mimo ze kupowali z salonu.
do czego zmierzam.
z mojego doswiadczenia i ogladania top gear musze powiedziec ze fordy to dobre samochody !
tak delikatnie sie wypowiedzialem, bo jakims super znawca nie jestem, ale na pewno sie nie zgodze ze ford jest gowno wort
ت
zgadzam się, nowe mondeo jest świetne
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
no tak tylko np w mondeo (nie tym najnowszym) gnija drzwi od spodu po pol roku uzytkowania (zenada;/) Zaplac 100tys za auto i Ci zgnija progi;/. ja osobiscie nigdy za swoje pieniadze nie kupilbym forda i tyle. I nie mowie sie kazdy egzemplarz sie sypie. Ale sa awaryjne;D slawek nie sluchaj tych z Top Gear. Po 1: to anglicy:D po 2: klarkson ma forda i dlatego sobie chwala;D
oldtimer
Co do starszych modeli to racja. Ale teraz peugeot renault i inne wynalazki produkuja naprawde dobre samochody... Kiedys bylo duzo gorzej :P
"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.
Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*
nigdy francuza - nigdy wiecej.
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
ciekawe czemu 307 wygrala konkurs na najgorsze gowno, w ktorym to gowno wybierali sami uzytkownicy ;D
oldtimer
Nie wiem putku nie wiem natomiast wiem jedno, ze moja siostra od 10 lat posiada renault lagune combi -
345 tys tysiecy przejechane i jakby Ci to powiedziec, nic sie nie dzieje o_O
Moze Citroeny sa badziewne[przynajmniej te cywilne, bo te z wrc sa uwazane za bezawaryjne], starsze Peżoty tez czasami zawodne a renault w jej przypadku jakos daje sobie rade.
A dodam, ze tyl jest regularnie dosc mocno obciazany poprzez towar jaki jest nim transportowany, a nie sa to lekkie rzeczy.
Takze wiesz.
Skoda tez powiesz, ze jest do bani, bo czeska. Jaka czeska jak juz w zasadzie tylko logo i nazwa zostala.
Zreszta obecnie w erze globalizacji rynku motoryzacyjnego jest wiele takich przypadkow.
Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...
» yt
wiesz ja mam VW T4 ktore ma 500 tys przejechane i ciagle ciagnie przyczepe na ktorej jest 1,5-2 tony i sobie jezdzi nic wielkiego sie z nim nie dzieje. Bez sensu jest bronienie takimi przykladami, a bo ja mam i jezdze. I co z tego? A 307 to jezdzi tysiace i co druga sie sypie. 206 tez nie byla rewelacja. Zaden z ich samochodow nie wnosi nic ciekawego. Renault broni sie ***** w EURO NCAP. I co z tego? Oni robia samochody tylko pod ten test bo to jedyna droga pochwalenia sie czym kolwiek. I czy to jest normalne ze z postepem czasu i techniki samochody np Peugota sa co raz gorsze? NIE!!! W zyciu nikt mnie nie namowi na Francuza czy Fiata(w sumie procz Ferrari to we wloszech jest jeszcze dobra pizza i spagetti....aaaa no i jeszcze wloszczyzna jest dobra... do rosolu:D). Dla mnie oni probuja nadrobic dziwacznymi wygladami swoje kiepskie wykonanie.
A tak pomysl o markach takich jak: VW, Audi, Toyota i za chwile o Renault, Peugot czy Citroen. Dla mnie te drugie porownujac do pierwszych sa drugiej kategorii. To takie wewnetrzne odczucie.
A co do skody to nie mam nic przeciwko. Tylko mogliby nad designem popracowac, bo procz Octavii to reszta jest po prostu brzydka. Pzdr
oldtimer
po pierwsze napisalem ze bedzie remont generalny wiec zostana wymienione wszystkie czesci ktore sie zuzyly przez te 13 lat i zostana zastapione przez mocniejsze elementy, tloki pierscienie zawory uszczelki , wszystko co wymienne w silniku , po drugie te silniki zarowno 1.8 jak i 2.0 z tych rocznikow przy odpowiednim uzytkowaniu z instalacja gazowa potrafia siegnac pol miliona kilometrow bez remontu panie znawco, , po tych twoich fachowych wypowiedziach widze jak sie znasz na mechanice i silnikach putek, troche auto moto z kiosku za 9 zl i juz fachowiec.
............
no tak. akurat studiuje mechanike wiec spoko:D wyobrazam sobie co sie dzieje z materialem przy takich naprezeniach jakie sa w silniku. No jezeli wymienisz caly silnik na nowy to tez bedzie chodzil:D z Ciebie wychodzi znawca przede wszystkim ekonomii ;D a i tak wroze ze Ci sie ta fura szybko posypie przy tej mocy czego bys tam nie powzmacnial. Ale tak to w polsce juz jest. Zamiast w tJuning, wlozyc pieniadze i kupic sobie po prostu lepsze auto to lepiej inwestowac w zabytki. Nawet jak bedziesz mial 500KM to nadal Twoj Golf III pozostanie nadal Golfem III na GAZ:D zycze Ci powodzenia;)
"po drugie te silniki zarowno 1.8 jak i 2.0 z tych rocznikow przy
odpowiednim uzytkowaniu z instalacja gazowa potrafia siegnac pol
miliona kilometrow" a to pewnie powiedzial Ci Twoj mechanik :D:D:D napewno 200 KM w tym silniku to bedzie odpowiednie uzytkowanie :D
Czasopism nie czytam
oldtimer
to powiedz mi panie mechanik co zostanie z silnika jesli wyjme z niego wszystkie czesci ruchome lacznie z glowica? nastepnie wymienie je na elementy specjalnie produkowane do tego typu przerobek.
oswiec mnie
edit: znawca ekonoemi? wiesz jaki jest koszt takiego czegos czy mam ci podac orientacujny kosztorys?
edit 2: podalem te dane pol miliona km bez ingerencji w silnik , czytaj uwaznie .
............
Jezdzilem peugeotem 205 z prawie 300tys przebiegiem i poza wymiana kopulki nic mi sie nie stalo :) Czyli na francuzow nie moge narzekac chociaz tak czy siak wole niemieckie/japonskie fury : P
"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.
Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*
..WWM.. napisał:
>
> to powiedz mi panie mechanik co zostanie z silnika jesli wyjme z niego wszystkie czesci ruchome lacznie z glowica? nastepnie wymienie je na elementy specjalnie produkowane do tego typu przerobek.
>
>
> oswiec mnie
>
>
>
>
> edit: znawca ekonoemi? wiesz jaki jest koszt takiego czegos czy mam ci podac orientacujny kosztorys?
>
>
>
>
> edit 2: podalem te dane pol miliona km bez ingerencji w silnik , czytaj uwaznie .
>
podaj mi kosztorys. tylko calosc jaka wlozysz w to auto, lacznie z robieniem blach (bo chyba jest po wypadku)
oldtimer
chodzilo mi o kosztorys przerobek a nie naprawy po kraksie bo tych sum nie ma co porownywac, ale skoro chcesz to podam ci tez koszt naprawy.
Naprawa po wypadku z lakierka auta okolo 3 tys, ale to cena po znajomosci, gdybym dawal do blacharza i mechanika ktorego nie znam przekroczyloby 5 tys.
Co do przerobek ceny kolektora polerowanego jeszcze nie znam wydech w przedziale 500-1000 zl zalezy czy zrobie podwojny wydech czy pojedynczy.
Bebechy czyli pierscienie zawory tloki i reszta @#$% plus polerka glowicy i sportowy walek rozrzadu plus robota 5-6 tys.
Sprezarka mechaniczna 2-3 tys plus jej instalacja z 500 zl lub wiecej.
Zawieszenie gwintowane min 2 tys jesli z regulacja twardosci oprocz wysokosci to min 3 tys
komplet rozporek przod dwie jedna tyl okolo 500 zl
Reflektory soczewkowe plus halogeny z kierunkami 900 zl, kierownica sport srednica 32 cm 150 zl plus naba , zmiana zegarow plus podswietlenie, wymiana elementow na chromowane 300-400 zl, cos jesio wymieniac ? mam jeszcze kilka planow ale to na razie w fazie projektow, moze na calosci zaoszczedze jak dam to robic jednej osobie, mam takiego goscia w gdyni ktory sie tym zajmuje ale jeszcze znim nie gadalem, sam ma zajebiscie odjechanego golfa 3 2.8 VR6.
Spokojnie przekrocze 10 tys a calosc licze ze dojdzie do 20 tys bo jak zrobie serducho i bebechy inne to mam zamiar ruszyc jesio blachy i pozmieniac pare rzeczy.
Edit: i jesio kilka wstawek od audi TT czyli ramka zmiany biegow z lewarkiem plus nakladki na pedalu
okolo 400 zl =o
Edit 2: nie wliczam sprzetu audio bo tu sa centy tak wysokie ze zrobie na razie tanszym kosztem
............
Wolałbym kupić nowe auto :D
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.