Cytat z posta - autor: [..WWM..](%E2%80%99?page=users&run=details&id=652%E2%80%99)
>
> chodzilo mi o kosztorys przerobek a nie naprawy po kraksie bo tych sum nie ma co porownywac, ale skoro chcesz to podam ci tez koszt naprawy.
>
>
>
>
> Naprawa po wypadku z lakierka auta okolo 3 tys, ale to cena po znajomosci, gdybym dawal do blacharza i mechanika ktorego nie znam przekroczyloby 5 tys.
>
>
>
>
> Co do przerobek ceny kolektora polerowanego jeszcze nie znam wydech w przedziale 500-1000 zl zalezy czy zrobie podwojny wydech czy pojedynczy.
>
>
> Bebechy czyli pierscienie zawory tloki i reszta @#$% plus polerka glowicy i sportowy walek rozrzadu plus robota 5-6 tys.
>
>
> Sprezarka mechaniczna 2-3 tys plus jej instalacja z 500 zl lub wiecej.
>
>
>
>
> Zawieszenie gwintowane min 2 tys jesli z regulacja twardosci oprocz wysokosci to min 3 tys
>
>
>
>
> komplet rozporek przod dwie jedna tyl okolo 500 zl
>
>
>
>
> Reflektory soczewkowe plus halogeny z kierunkami 900 zl, kierownica sport srednica 32 cm 150 zl plus naba , zmiana zegarow plus podswietlenie, wymiana elementow na chromowane 300-400 zl, cos jesio wymieniac ? mam jeszcze kilka planow ale to na razie w fazie projektow, moze na calosci zaoszczedze jak dam to robic jednej osobie, mam takiego goscia w gdyni ktory sie tym zajmuje ale jeszcze znim nie gadalem, sam ma zajebiscie odjechanego golfa 3 2.8 VR6.
>
>
>
>
> Spokojnie przekrocze 10 tys a calosc licze ze dojdzie do 20 tys bo jak zrobie serducho i bebechy inne to mam zamiar ruszyc jesio blachy i pozmieniac pare rzeczy.
>
>
>
>
> Edit: i jesio kilka wstawek od audi TT czyli ramka zmiany biegow z lewarkiem plus nakladki na pedalu
>
>
> okolo 400 zl =o
>
>
>
>
> Edit 2: nie wliczam sprzetu audio bo tu sa centy tak wysokie ze zrobie na razie tanszym kosztem
>
no i to mnie wlasnie smieszy. biorac pod uwage ze pewnie przed remontem (po wypadku) sprzedlabys ten samochod za okolo (strzelam) 8-10 tys(albo zrobic tanim kosztem i sprzedac za wiecej skoro to jest wersja GTI) i Twoje 20 tys to juz moznaby kupić super wyposazona IV a przy dolozeniu troszku i V by kupil (w Niemczech). Co prawda nie mialyby tych wiesniackich wstawek z audi TT i smiesznych wydechow ale bylby prawie nowy. IV i V jezdzi sie rewelacyjnie (i z tego powodu wlasnie ktoras z tych wersji chce kupic), czego o III nie mozna powiedziec. Ogolnie (sorry ale tak odczuwam) zalatuje mi to wiejskim tJuningiem i tyle. a dalej bedziesz sie bujal 13letnim antykiem. Kiedys podniecalem sie 200konnym lanosem do poki kumpel mi nie powiedzial "ale to zawsze juz bedzie tylko lanos". I mial racje.
To tyle co sadze w tej sprawie.
Pzdrawiam