ludzie! co wy robicie w dzień skoro w nocy nie spicie?[1]
Zrób jak Szakalka mówi, jest to zresztą najlepsza metoda żeby załapać działanie szaderów: bierzesz gotowy, podmieniasz mapki, zmieniasz wartości itd... Ewentualnie odpal Q3ASE - edytor shaderów z interfejsem i podglądem działania shadera na pojedyńczym bruszu - pomocny zwłaszcza przy ruchomych texturach
Woda - poszukaj shadera liquid.shader (rozpakuj pak0.pk3 gdzieś na boku) w środku są:
liquids/bloodwater
liquids/bloodwater_pj
liquids/calm_pool
liquids/calm_pool2
liquids/calm_pool_bgtess
Pytanko PILNE BARDZO !
postanowiłem zrobić porządek i posklejałem wszystkie shaderki do mapki w jeden, założyłem też nowy katalog z texturami i wrzuciłem wszystkie custom do mapki, przepisałem shaderki i shaderlist - wszystko ok, w radiancie wporzo, ale na bruszach jest wszędzie \"shader not found\"
- można to jakoś wyleczyć????
przecież nazwy tekstur się nie zmieniły a radiant je widzi.... nie chce mi się mapować wszystkiego od początku - czyżbym musiał wrócić do systemu \"pożar w burdelu\" ?
Help!