Nie mam D3, ale z tego co wiem:
a) tekstury z d3 są za duże dla q3 -> tzn. można je dopasować do wielkości ścian, ale ich rozdzielczość będzie bardzo negatywnie odbijać się na fps-ach (chyba, że przerobimy je w jakimś edytorze grafiki 2d)
b) każdy shader w d3 składa się z trzech różnych obrazków (diffuze - czyli zwykła tekstura; sculpture czy jakoś tak - odpowiada za odblaski; normalmapa - odpowiada za bumpmapping). Teoretycznie można przenieść to wszystko do q3, ale nie dość, że będzie to wyglądało bardzo słabo, to obciąży znacznie karty grafiki (znów można użyć edytora grafiki 2d i sprowadzić to wszystko do pojedynczej tekstury, ale roboty z tym będzie mnóstwo, a efekt raczej nie piorunujący);
c) tekstury z d3 nie są aż tak ładne - tekstur w stylu kosmicznych baz do q3 jest bardzo wiele i chyba nie warto męczyć się z przenoszeniem tych z dooma3.