Ok, teraz ja mam problem... mały, ale wk...denerwujący :]
Mam dwie tekstury: 4_b_panel02.tga i 2_circuit_overlay.tga. Obie w katalgu tekstures/nemix_run05. Zrobiłem do nich shader. Chodziło mi o uzyskanie pierwszej tekstury jako \"ramy\", w której \"obracałaby się\" druga tekstura... łapiecie? Shader wygląda tak:
textures/nemix_run05/4_radiouspanel02
{
qer_editorimage textures/nemix_run05/4_b_panel02.tga
q3map_lightimage textures/nemix_run05/4_b_panel02.tga
q3map_surfacelight 300
surfaceparm nomarks
{
map textures/nemix_run05/2_circuit_overlay.tga
tcmod rotate 30
tcMod stretch sin .8 0.2 0 .2
blendFunc GL_ONE GL_ZERO
rgbGen identity
}
{
map textures/nemix_run05/2_circuit_overlay.tga
blendFunc GL_SRC_ALPHA GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA
blendFunc blend
tcmod rotate 30
tcMod stretch sin .8 0.2 0 .2
rgbGen identity
}
{
map textures/nemix_run05/4_b_panel02.tga
blendFunc blend
rgbGen identity
}
{
map $lightmap
blendFunc GL_DST_COLOR GL_ONE_MINUS_DST_ALPHA
rgbGen identity
}
}
Problem jest taki że w edytorze nie pojawia się tekstura 4_radiouspanel02, ale obie tekstury oddzielnie... Co jest nie tak? Myśle że to błąd w shaderze, ale nie jestem pewien...
Jeżeli ktoś chce zobaczyć te tekstury znajdują się one w textures packach rorshach\'a - hh2 i hh4.
[b]Edit: Sorka ale jush poprawione... tak jak myślałem mała literówka :/
Ale shader może zostać, może się przyda...[/b]