Żadnego downloadu, tylko screeny ale może się wam spodobać...
Klikajcie w... wiecie co ;P
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Już Ci mówiłem, ale przyznam się publicznie, że bardzo mi się podobają :D. Nawet bardziej niż ta pani :P.
Nemix: może byś jeszcze się przyznał, do którego qwaka to? Smaka robi, mam nadzieję, że nie nadaremno... [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)
Edit: El-Mo, może wrzucisz betę jeszcze raz? Spóźniłem się o dzień :(
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Cytat z posta - autor: [gorat](%E2%80%99?id=users&details=9320%E2%80%99)
>
> Nemix: może byś jeszcze się przyznał, do którego qwaka to? Smaka robi, mam nadzieję, że nie nadaremno... [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)
>
>
>
> Edit: El-Mo, może wrzucisz betę jeszcze raz? Spóźniłem się o dzień :(
>
po formacie jestem i nie mam już jej =( popytam może ktoś ją jeszcze ma
Niezły ruch tutaj ;f a BC to już tragedia :x
Czy ktoś w ogóle zauważył, że jest nowa mapa DESP_erado?
[desp-functf](/?id=33&akcja=mapd&idm=280)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Cytat z posta - autor: [gorat](%E2%80%99?id=users&details=9320%E2%80%99)
>
> Niezły ruch tutaj ;f a BC to już tragedia :xCzy ktoś w ogóle zauważył, że jest nowa mapa DESP_erado?[desp-functf](/?id=33&akcja=mapd&idm=280)
>
A jak widziałbyś panienki w BC? ;)
Btw, lvl w koooońcu zrecenzowało moją "reqkitchen"... chociaż i tak recka krótka, liczyłem na dłuższą;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Screeny z alphy necro10 :
Skybox :
Rzeczy do zrobienia:
Pady ,itemplacment i wszelakie fxsy (particle, flary i takie duperele :P ). Wersja low detail dla posiadaczy słabszego sprzeta.
Nie bedzie na niej bumpa particly i kilku meshy.
Beta mysle ze za tydzien bedzie :D
Skybox to jakaś samoróbka? Ale wygląda niebanalnie i nieźle.
Daj sobie spokój, rób jedną wersję, dziś nie ma słabych kompów...
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
Brakuje jednej informacji: który q? :|
Ładnie, ładnie, tylko ten powyższy szczegół...
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Cytat z posta - autor: [Vymmiatacz](%E2%80%99?id=users&details=2030%E2%80%99)
>
> Skybox to jakaś samoróbka?
>
Tak skybox jest wlasnej roboty.
Cytat z posta - autor: [gorat](%E2%80%99?id=users&details=9320%E2%80%99)
>
> Brakuje jednej informacji: który q? :|
>
Q3 a co nie widac ? :D:D
Cytat z posta - autor: [Vymmiatacz](%E2%80%99?id=users&details=2030%E2%80%99)
>
> Daj sobie spokój, rób jedną wersję, dziś nie ma słabych kompów...
>
Dobry żart :D.
Są słabe, ale bez przesady.
Mam pytanko trochę offtopicowe. Jest jakiś program spoza valve do robienia map do HL2? Jest mi to potrzebne jednorazowo, a ten z valve... cóż, z tego co wiem potrzebne jest konto na steamie;)
Czasem tak, ale do jedynki. Do dwójki jest coś dostępne z SDK, a ma się do tego dostęp po instalacji konta na steamie.
Robię mapkę, na razie mam dwa pomieszczenia, nic dużego czy skomplikowanego. Gdy kompiluję przy użyciu (single) -light -fast -super 2, to jest wszystko ok. Ale gdy robię pełną kompilację, to wyrzuca mi błąd: Leaf with too many faces. O co chodzi?
Masz jakiś zbyt skomplikowany element na mapie, z którym nie radzi sobie kompilator. Możesz wziąć takiego brusha i zamienić go na "detail" za pomocą [CTRL] + M.
Więcej na ten temat tutaj - Detail Brushes @ Maposfera
Już kiedyś czytałem ten artykuł i bardzo mi wtedy pomógł. I teraz też, bo coś mnie tknęło i sprawdziłem mapkę. Nie wiedzieć czemu niemal wszystkie brushe były strukturalne:/ Dlatego kompilator sobie nie radził.
Ale mam inny problem, z którym już kiedyś walczyłem i nie wygrałem. Brush, który jest widoczny, ale przenikalny. Tzn. model gracza przez niego przenika, pociski tak samo. Dwa brushe stworzone i obrabiane tak samo. Ale jeden zachowuje się normalnie a drugi jak duch. Jak sobie z tym poradzić?
Czy na obu brushach jest ta sama textura? Jeśli tak, to nie wiem. Zrób "ducha" od nowa?
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Tak, dwie takie same tesktury z czego jedna to caulk. Robiłem te brushe od nowa ale ciągle to samo jest. Pewnym rozwiązaniem jest wstawienie tam jeszcze identycznego brusha z tekstury clip, ale to omijanie problemu. To samo dzieje się z brushem zmienianym na square cylinder.
Pare screenow z mojej próby zobienia Bump-map w nowej mapce
Oto one:
img512.imageshack.us/img512/5431/shot0019ud2.jpg
img234.imageshack.us/img234/2842/shot0020my0.jpg
Prawda ,że śliczne
nom Julciu to jest sweeet...miooodzio..jakby jeszcze nalozyc jakies sweet texturki to omg..btw czy ta mapka bedzie grywalna??:>
^ ^
No to tak ,mapka jest juz w 50% zrobiona jeszcze tylko swiatło i rozmieszczenie itemów
Ale samej kompilacji boje sie jak cholera i mysle ze bsp przekroczy mi to 30 mb
Bo jesli tak to nie wiem ile koncowy pak bedzie zajmował ale co do samej kompilacji vis to mam tam napisane w nawiasie (12504) nie wiem co to dokładnie oznacza ale wiem że to o w h*j za dużo :/
Mimo to postaram się coś wykombinować
img350.imageshack.us/img350/8249/light2xeb7.jpg - screen z kompilacja swiatla (tylko dwa żródła)
img157.imageshack.us/img157/8057/visav5.jpg - screen z vis’em :D:D:D
nie chce sie czepiac..nie znam sie w sumie na bumpach..ale czemu to takie rozmyte?/...i chyba jeszcze na to cos nalozysz nie??....ale ogolnie powiem tak...to jest sweeett..sweeet..miodziuchno...koncz pracke i nie zaleznie ile bedzie zajmowac zrob uploadzik...musze ja miec!!:o
^ ^
Matko 2h kompilowało mi mapke tylko bsp i light super 1 :D ale mapka juz zajmuje 22Mb (bsp)
Pare shotów z lightmap
img415.imageshack.us/img415/8053/shot0005bm5.jpg
img415.imageshack.us/img415/8521/shot0006vh1.jpg
img216.imageshack.us/img216/9797/shot0007bl5.jpg
Mam jeszcze mały problemik dotyczący chyba rozmiaru mapy :/ mianowicie nie wczytuje mi niektorych textur nawet na screenach widac ze nawet czcionke źle wyświetla ale coś się pokombinuje najwyzej obnizy się jakość bumpmap ale napewno się ich nie pozbęde :D
i jeszcze dwa screeny
img216.imageshack.us/img216/7521/shot0008hr8.jpg
img217.imageshack.us/img217/1193/shot0009mx5.jpg
[edit]
Aha i światło jest generowane z shadera koncząc mapkę mam zamiar użyc tylko świateł punktowych.
wie ktoś czy to coś obniży wage bsp ?