ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-06-09 23:41:20

>
> Ok, to konwersja MOJEJ własnej mapki, właściwie remake, z odrobinę poprawioną grafą :P.
>

Hehehe ;), q3shw12 - "Pora umierać" :D.

Dostanę cukierka? ;)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-10 10:38:36

A lubisz dostawac cukierki od chlopcow ? :D

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-10 18:50:24

Ladies and Gentlemans! Let my introduce You:
Plague Marine Beta 0
Pełna animacja - 1,49Mb avi - klik

NOT MY PRESIDENT !

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-10 23:03:44

Bravo Necro :), ale o cukierkach nie myśl, co najwyzej pare fragów na mapie.

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-12 19:30:16

Esel: czym go animowałeś ? Biped ?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-12 19:46:54

 Tak, i chyba nie widzę innej sensownej możliwości[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-13 10:04:23

Świetna sprawa :D

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-22 11:23:50

Może bedzie z tego model do Q3:


Na razie ok. 1300 poly, poźniej się zoptymalizuje (albo i nie)

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-22 12:33:08

Nieźle, nieźle. Ale jak ma być z tego player to od początku musisz przyjąć kilka założeń (podzielić model na kawałki i takie tam) Polecam tutorial - najlepszy jaki znalazłem w sieci - nawet na polycouncie nie ma lepszego[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) Tylko się nie zniechęcaj - duuuużo pracy trzeba w to włożyć. Moj modelik ma 1374 fejsy i już tak zostanie.
PlagueMarine beta1

NOT MY PRESIDENT !

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-01 15:58:34

OK. Q3shw19 już jest w beta corner. Zapraszam do ściągania i testowania :).

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-03 20:27:12

ctrl+c - ctrl+v z bc

[+] Uklad
[+] Dbałosc o szczegoly.
[+] Udany remake
[+] Wreszcie jakas dobra polska mapka do q3 :) (z poza dream teamu maposfery :P)
[- ] Na moj gost za bardz ootwarta.
[- ] Dbalosc o szczegoly :) - Widac ze w niektorych miejsach robione jak by na sile.
[- ] Lampki przy padzie. (te scięte na gorze)
[- ] Zaokrąglony korytarz i te kwadratowe switla w nim

Ogolnie 4+

Hans1909

Od: 2005-07-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-11 17:25:44

Witam wsystkich!!!
W beta corner lezy wlasnie moja nowa mapa. Inspirowana ona jest nauka A.Aldenbauera, o ktorym info mozecie znalesc na www.aldenbauer.prv.pl.
Maoa jest w stylu wakacyjno-rekreacyjno-eksperymentalnym. Nie jestem jeszcze zbytnio dswiadczonym mapperem, ale mam nadzieje ze moje pomysly sie Was spodobaja [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

"Ciało ludzkie jest pełne niepotrzebnych części. Po co od razu dwie nerki? Wystarczy jedna... Organy nie powinny być tak ściśnięte. Potrzebują Lebensraumu, podobnie jak Vaterland"

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-12 19:10:36

"q3map2 tends to suck at vertexlighting, because it’s actually "right" rather than "good", and different to q3map’s. Try the "-light cpma" switch or whatever it’s called."

Słyszał ktoś o czymś takim (-light cpma)? O co chodzi, bo ja już trochę bawię się radiantem a jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Cytat z LvL beta sekcji.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-07-12 19:15:45

>
> - New: -light -cpma argument for "classic" (sic) vertex lighting
>

Fragment z readme o q3map2... Poprawia/zmienia to oswietlenie vertextowe... r_Vertexlight 1.
Niby ze q3map2 robi.. nie ladne oswietlenie vertexowe, dlatego powstal ten parametr. Tyle co zrozumialam..

Hans1909 : Mapki nie wiele zalapalam... Tzn jesli chodzi o konstrukcje, .. cel .. czy jak to mozna okreslic...
Grafika... Podba mi sie ogolnie ten poczatkowy pokoj, te korytarze... Niezly klimat, oswietlenie calkiem dobrze. Dalej takie... Malo detali, pare brushy na krzyz : To pomieszczenie z kurczakiem czy tym ptakiem .. na roznie nad lawa.. rofl ;) Wykonanie srednie, ale .. rozsmieszyl mnie ten ptak :p

Strona z linka .. rofl ;p

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-07-12 23:10:34

Cytat z posta - autor: [ShadoW_86](%E2%80%99?id=users&details=941%E2%80%99)
>
> "q3map2 tends to suck at vertexlighting, because it’s actually "right" rather than "good", and different to q3map’s. Try the "-light cpma" switch or whatever it’s called."
>
>
>
>
>
>
> Słyszał ktoś o czymś takim (-light cpma)? O co chodzi, bo ja już trochę bawię się radiantem a jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Cytat z LvL beta sekcji.
>

Ano chodzi chyba im tylko o to, że oświetlenie vertexowe na mapce kompilowanej q3map2 jest do bani i należy do kompilacji dodać dodatkowo parametr -cpma, coby to potem wyglądało przyzwoicie (jeśli można tak powiedzieć o vertexowym :D).

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-14 01:12:01

W q3map2 jest poprawione oświetlenie vertexowe - jest bardziej zbliżone do lightmapowego, są np. ciemne przestrzenie na mapie. "Progracze" wolą zwykłe r_vertexlighting żeby widzieć mapę w fullbright-cie, toteż ydnar wymyślił parametr -cpma. Ale z tym też trzeba uważać, bo często-gęsto -cpma za bardzo "spłaszcza" oświetlenie i mapa jest zupełnie "nieczytelna".

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-15 19:06:19

Data premiery : wkrótce :)

Sor za cienką jakosc shotow :/

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-07-15 19:22:23

uh fajny szkielecik, a mapa ogolnie wyglada ladnie. A co to takie zolte na ostatnim screenie po obu stronach schodow, a raczej pod nimi?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-17 14:56:56

Beta wersja : necro6 @bc

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-25 17:38:38

Necro: na tym szkielecie to smoothing groups jakoś dziwnie wyglądają, tak ma być?

Edit:


Z tej perspektywy dłonie mogą sie wydawać troche małe...a moze własnie takie są ;)

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-26 11:05:14

Grupy smoothingu - wykorzystałbym  je raczej do wzbogacenia powierzchni, np jeśli przypiszesz jednemu poligonowi (na klacie tego gościa) inną grupę, to uzyskasz widoczną krawędź, taki bajer za darmo...  W twoim przypadku cały pasek z klamrą powinien mieć inną grupę niż spodnie i brzuch. Poza tym jeśli nie zacząłeś jeszcze unwrapować - myślę że w niektórych miejscach można by się pozbyć znacznej ilości face’ów.
Generalnie model ok

NOT MY PRESIDENT !

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-26 16:37:13

Esel: pierwsze zdanie w moim poprzednim poscie odnosiło się do modelu szkieletu na nowej mapce Necrosisa, który wydaje mi się lekko ’niewygładzony’ ;) Ale moze to taki design ;)
W moim modelu jestem jeszcze we wczesnej fazie produkcji i zadnego smoothingu/optymalizacji/unwrapa jeszcze nie robilem. A i dzieki za tamten tutorial, świetny jest.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-26 17:50:15

Na tym modelu w ogole nie ma smotthingu jak i piramidzie , wygietych cegłach i znakach. Wyszlo w somie dobrze wiec nawet nie sprawdzalem czy takowy działa :)
Modelik bardzo fajny jak skoncze grac we silent hille (wszystkie 4ry :P) to tez moze jakis zrobie :]

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-29 19:58:31


:D

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 23:13:08

Łooołłł ! Ale gustowna sexi-kokardka - dla mnie bomba!

NOT MY PRESIDENT !