ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-03-29 14:50:28

Wszystko to zrobisz w Patch Properties : Shift+S. Mapowanie planarne to funkcja CAP.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-03-29 15:04:58

Nie rozpędzaj się ;P.

Do [i]obróbki[/i] textur na curvesach służy [i]curvesowy surface inspector[/i]. Odpalasz go - [SHIFT] + [S].

ZdrOOfko.

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-29 18:21:44

Widzę, że mapka już przeniesiona, dzięki, ktokolwiek to zrobił :P.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-03-31 13:07:17

To teraz ja podziekuje, chociaz bedzie ciezko :]
Shadow, tez jestes w 3 klasie LO? :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-31 19:12:23

Zgadza się, cały nasz rocznik to sami pi#$%^ni szczęściaże :). Prawko, matura, czarnobyl... :)

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-03-31 19:55:48

Hehe, myslalem zes starszy o wiele :D
Btw: wypadaloby sie spotkac w wakacje :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-03-31 20:24:14

A ci od CA się dziwią, że mało mapek :>

Na jednym wózku, bracia, jedziemy... [25]

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-01 18:52:45

He he, a ty myslałeś, że niby ile mam lat ?:), ale nie przejmuj się, już sporo osób się 'przejechało' na miom wieku, i w realu też :).

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-29 23:50:14

Ło jezu, co za edytor. Czuje sie jak na jakims... kurde nie wiem gdzie :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-04-30 16:33:47

Requiem napisał:

>
> Ło jezu, co za edytor. Czuje sie jak na jakims... kurde nie wiem gdzie :D
>
A quotowanie to już w ogóle kosmos :/ W ogóle nie kumam, co to ma być o_O szczególnie jak parszywe błędy wyskakują x_x

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-02 10:03:46

[](//htmlarea/images/smiles/13.gif) - nic dodać, nic ująć...
chociaż z drugiej strony zawsze to jakaś odmiana
Cha! Lightning smasher![](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) o kurde!

NOT MY PRESIDENT !

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-05-02 11:31:26

EseL napisał:

> Cha! Lightning smasher![](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) o kurde!
>
Ani shotgun, ani lightning mi nie odpowiadają - ze względu na to, że w df nie mają znaczącego wykorzystania [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)  Chyba popracuję nad zdobyciem rakiety. Ile tutaj kosztuje? [](//htmlarea/images/smiles/14.gif) 

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-02 12:03:30

bez wazelinki chyba się nie obejdzie....[](//htmlarea/images/smiles/13.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)  Szakala ma dopiero wypas: Quad Damager
widziałeś swój podpis?

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-05-02 14:23:37

Jeżeli nie widzisz przycisków edytora HTMLArea możesz włączyć w Twoim profilu klasyczny edytor HTML lub zainstalować najnowszą wersję przeglądarki FIREFOX

No fajnie pierw reżim ie a teraz foxa :D
I jeszcze html zamiast bbcode :]

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-05-03 13:11:10

EseL napisał:

> widziałeś swój podpis?
>
No nie, musisz zwracać uwagę? Nie zmieniałem ze względu na sentyment do BB (code, nie Bricka[](//htmlarea/images/smiles/1.gif) ), a także bo "mi się nie chciało". Już poprawiłem [](//htmlarea/images/smiles/7.gif).

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-07 12:19:53

No i pierwsze zrzuty ze światłem już są. Lookać:

Kładka w głównej hali flagowej

Kawałek korytarza przy dolnym wejściu do hali

Dolna część środkowej hali

Środkowa hala bez oświetlenia

Centrum mapy (dolna część)

Miejsce flagowe

Najwyższy jumppad na mapie (?)

Korytarz z lewej strony halu flagowego

Dolne korytarze pod halą flagową

Pomieszczenie z prawej strony halu flagowego
Więcej nie będzie na razie bo walczę z kompilatorem. Komp już siada przy tych ilościach brushy. Muszę się nauczyć robić porządnie hinty...

Si vis pacem Para bellum

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-07 14:17:10

Imponujące!

Niezły klimacik  ci wyszedł z tymi texturami. No może na trzecim screenie jakoś za dużo się dzieje na ścianach, trochę traci się poczucie przestrzeni - może kilka "gładkich" texturek?

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-05-07 16:04:52

fakt, wyglada bardzo ladnie. Zawsze mi sie podobaly te obramowki swiecace ale jakos niegdy ich nie urzylem:)

Ciekawa kolorystyka, i mam rozumiec ze wszystko co niebieskie bedzie rowniez czerwone :>

A co do trzeciego screena to odczowam to samo co esel ale moze w grze to calkiem inaczej wyglada.

I jeszce pytanie. Jak te swietlowki oswietlasz. Bo widze ze shadera nie maja ( 4 screen) . wszedzie widac ze to punktowe, ale na przedostatnim screenie to na punktowe nie wyglada:)

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-01 21:03:29

Witam. Pare obrazków z Q3shw19.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-06-02 13:46:16

Swietny klimat.
Screeny mi sie podobaja.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-06-02 19:18:20

Wygląda bardzo miło ;). Przypomina mi trochę Sedonę Redfelli, ale jest jednocześnie inna.
O ile mapkę można oceniać po screenach (nie można :P), to korpus na ścianie (screen#2) zupełnie nie pasuje - wyrzuć go. Także światła w kształcie krzyży (screen#4) nie w klimacie moim zdaniem.
Tyle. Kiedy beta?

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-02 22:18:03

Hehe, korpusu nie wyrzucę na pweno :), a moim zdaniem te światła też pasują :). Ale nic, spoko, dziwie się tylko, że nikt nie zauwarzył niczego znajomego, no cóż podpowiem, ta mapka to konwersja... a Beta już wkrótce, mam nadzieję :)

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-08 21:29:58

Shadow >> to jakiś remake ztn’a?

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-09 11:03:38

Shadow - ta mapka wygląda naprawdę swietnie na screenach - kiedy wypuścisz final’a?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-09 21:29:03

No stary, z tym Ztn’em supełnie mnie zabiłeś :). Ok, to konwersja MOJEJ własnej mapki, właściwie remake, z odrobinę poprawioną grafą :P. A kiedy beta? No cóż, muszę jeszcze poprawić troche rzeczy i dokończyć to i owo. Myśle, że w ciągu nabliższych kilku tygodni powinna być.