Wszystko to zrobisz w Patch Properties : Shift+S. Mapowanie planarne to funkcja CAP.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Wszystko to zrobisz w Patch Properties : Shift+S. Mapowanie planarne to funkcja CAP.
Nie rozpędzaj się ;P.
Do [i]obróbki[/i] textur na curvesach służy [i]curvesowy surface inspector[/i]. Odpalasz go - [SHIFT] + [S].
ZdrOOfko.
Widzę, że mapka już przeniesiona, dzięki, ktokolwiek to zrobił :P.
To teraz ja podziekuje, chociaz bedzie ciezko :]
Shadow, tez jestes w 3 klasie LO? :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Zgadza się, cały nasz rocznik to sami pi#$%^ni szczęściaże :). Prawko, matura, czarnobyl... :)
Hehe, myslalem zes starszy o wiele :D
Btw: wypadaloby sie spotkac w wakacje :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
A ci od CA się dziwią, że mało mapek :>
Na jednym wózku, bracia, jedziemy... [25]
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
He he, a ty myslałeś, że niby ile mam lat ?:), ale nie przejmuj się, już sporo osób się 'przejechało' na miom wieku, i w realu też :).
Ło jezu, co za edytor. Czuje sie jak na jakims... kurde nie wiem gdzie :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Requiem napisał:
>
> Ło jezu, co za edytor. Czuje sie jak na jakims... kurde nie wiem gdzie :D
>
A quotowanie to już w ogóle kosmos :/ W ogóle nie kumam, co to ma być o_O szczególnie jak parszywe błędy wyskakują x_x
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
[](//htmlarea/images/smiles/13.gif) - nic dodać, nic ująć...
chociaż z drugiej strony zawsze to jakaś odmiana
Cha! Lightning smasher[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) o kurde!
NOT MY PRESIDENT !
EseL napisał:
> Cha! Lightning smasher[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) o kurde!
>
Ani shotgun, ani lightning mi nie odpowiadają - ze względu na to, że w df nie mają znaczącego wykorzystania [](//htmlarea/images/smiles/1.gif) Chyba popracuję nad zdobyciem rakiety. Ile tutaj kosztuje? [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
bez wazelinki chyba się nie obejdzie....[](//htmlarea/images/smiles/13.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) Szakala ma dopiero wypas: Quad Damager
widziałeś swój podpis?
NOT MY PRESIDENT !
Jeżeli nie widzisz przycisków edytora HTMLArea możesz włączyć w Twoim profilu klasyczny edytor HTML lub zainstalować najnowszą wersję przeglądarki FIREFOX
No fajnie pierw reżim ie a teraz foxa :D
I jeszcze html zamiast bbcode :]
EseL napisał:
> widziałeś swój podpis?
>
No nie, musisz zwracać uwagę? Nie zmieniałem ze względu na sentyment do BB (code, nie Bricka[](//htmlarea/images/smiles/1.gif) ), a także bo "mi się nie chciało". Już poprawiłem [](//htmlarea/images/smiles/7.gif).
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
No i pierwsze zrzuty ze światłem już są. Lookać:
Kładka w głównej hali flagowej
Kawałek korytarza przy dolnym wejściu do hali
Dolna część środkowej hali
Środkowa hala bez oświetlenia
Centrum mapy (dolna część)
Miejsce flagowe
Najwyższy jumppad na mapie (?)
Korytarz z lewej strony halu flagowego
Dolne korytarze pod halą flagową
Pomieszczenie z prawej strony halu flagowego
Więcej nie będzie na razie bo walczę z kompilatorem. Komp już siada przy tych ilościach brushy. Muszę się nauczyć robić porządnie hinty...
Si vis pacem Para bellum
Imponujące!
Niezły klimacik ci wyszedł z tymi texturami. No może na trzecim screenie jakoś za dużo się dzieje na ścianach, trochę traci się poczucie przestrzeni - może kilka "gładkich" texturek?
NOT MY PRESIDENT !
fakt, wyglada bardzo ladnie. Zawsze mi sie podobaly te obramowki swiecace ale jakos niegdy ich nie urzylem:)
Ciekawa kolorystyka, i mam rozumiec ze wszystko co niebieskie bedzie rowniez czerwone :>
A co do trzeciego screena to odczowam to samo co esel ale moze w grze to calkiem inaczej wyglada.
I jeszce pytanie. Jak te swietlowki oswietlasz. Bo widze ze shadera nie maja ( 4 screen) . wszedzie widac ze to punktowe, ale na przedostatnim screenie to na punktowe nie wyglada:)
Witam. Pare obrazków z Q3shw19.
Wygląda bardzo miło ;). Przypomina mi trochę Sedonę Redfelli, ale jest jednocześnie inna.
O ile mapkę można oceniać po screenach (nie można :P), to korpus na ścianie (screen#2) zupełnie nie pasuje - wyrzuć go. Także światła w kształcie krzyży (screen#4) nie w klimacie moim zdaniem.
Tyle. Kiedy beta?
Hehe, korpusu nie wyrzucę na pweno :), a moim zdaniem te światła też pasują :). Ale nic, spoko, dziwie się tylko, że nikt nie zauwarzył niczego znajomego, no cóż podpowiem, ta mapka to konwersja... a Beta już wkrótce, mam nadzieję :)
Shadow - ta mapka wygląda naprawdę swietnie na screenach - kiedy wypuścisz final’a?
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
No stary, z tym Ztn’em supełnie mnie zabiłeś :). Ok, to konwersja MOJEJ własnej mapki, właściwie remake, z odrobinę poprawioną grafą :P. A kiedy beta? No cóż, muszę jeszcze poprawić troche rzeczy i dokończyć to i owo. Myśle, że w ciągu nabliższych kilku tygodni powinna być.