ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-12-16 13:55:33

Shader wyłączający clipping? WTF? Rozumiem, że można jakieś brushe (np. lampę wymodelowaną) ustawić na "non-solid" i sobie przez to przenikać, wtedy nie przeszkadza tak w rozgrywce. Ale shader?

No dobra, nie wiem, nie używałem niczego takiego.

Co do zmian lamp na modele. Ja bym to zostawił jako "zdetalowane". Na ile zmienia się BSP przy stosowaniu modeli - nie wiem, ale brushe ustawione na "detail" na pewno zmniejszają rozmiar BSP w stosunku do zwykłych "structurali" :].

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-12-18 15:40:34

Przed Nowym rokiem MOZE wydam:

[img]www.republika.pl/alchemik_86/temp/a5.jpg [/img]

[img]www.republika.pl/alchemik_86/temp/a6.jpg [/img]

Esel: ciekawe połaczenie stylów. Te lampy są zrobione z bruszy? Jesli tak, to moze lepsze/efektowniejsze byłyby modele z texturą z alphashadow ?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-20 14:53:01

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/img/what01.jpg[/img]
Moja praca do konkursu na levelsource, beta powinna być gotowa dziś/jutro. Więcej screenów tutaj www.maposfera.org/forum/viewtopic.php?p=149#149. Przepraszam za spam, ale nie mam siły wklejać jeszcze raz [20]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-27 20:14:18

i po świętach...

[img]members.lycos.co.uk/esel2/shoots/shot0016.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/esel2/shoots/shot0017.jpg[/img]

light fast - bspc się wykaszania.... tja

NOT MY PRESIDENT !

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-03 09:16:18

Najlepsze życzenia noworoczne! Znowu piszę jakby sam do siebie ale co tam... Pamiętacie jeszcze moją mapkę "TT" ? Ciągle nad nią pracuję - to ta która kompilowała się 10 godzin i nie dawała (kompilacja) żadnych lightmap....... No więc wykasowałem ze wszytkich shaderów świecenie i poukładałem ręcznie na mapie ok 2000 świateł punktowych [35] - luzik no nie? Ale teraz mapka kompiluje się 5 - 10 minut[11] - mogłem popracować nad ogólnym wrażeniem graficznym, stałem się zaciekłym przeciwnikiem używania shaderów (textur) jako źródeł światła. W wersji orginalnej engine generował około 32 000 różnych świateł !!!!

Teraz odzyskałem nad wszystkim kontrolę, cienie są wyrażniejsze itp. Niestety BSP będzie ważył ok 30MB i tu pytanko:

  • ponieważ zbliżam się do końca tej morderczej roboty i chciałbym mapkę opublikować komu mogę wysłać paka tej wielkości (jeszcze nie kompresowałem ale pk3 będzie miał z 20Mb)

Szakala?
[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/tt0012.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/tt0011.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/tt0016.jpg[/img]
Więcej screenów na stroncehttp://members.lycos.co.uk/esel2/

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-03 11:29:47

Wygląda ładnie. Mapki dowolnych rozmiarów możesz wrzucać na www.infosprite.com

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-01-03 12:52:50

Wygląda bardzo fajnie, ale nad item placementem to chyba zbyt nie myślałeś [16] :P.

Wydaj w końcu tą mapkę.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-01-03 17:40:43

No rzeczywiście, troche dziwny pomysł, żeby koło siebie ustawić RL,RG, PG ;P Ale poza tym wygląda bardzo fajnie :)

Czy mi się wydaje czy na drugim screenie flara przechodzi przez podłogę? :]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-03 18:51:43

Pomysł był prosty -

pomieszczenie 1 - "zbrojownia"

pomieszczenie 2 - "amunicja"

pomieszczenie 3- "zdrowie"

To w końcu ctf, chociaż bardziej podchodzi pod "assault" - jak wypuszczę coś w rodzju bety to czekam na uwagi w sprawie itempleacementu

Niestety to jest flara - buraczek aż miło

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-01-03 19:12:15

> Pomysł był prosty

Nie nie nie, pomysł nie był [i]prosty[/i]. Pomysł był zły :P. Bez urazy, no offence itp, ale wyszedł tutaj drobny "buraczek" w postaci braku doświadczenia [8]. Popraw item placement, im wcześniej to zrobisz tym lepiej, bo i tak będziesz musiał poprawić. To się nie przyjmie ;).
Btw. Lukin wydał pierwotnie "Heavy metal machine" stosując się do porad z tutoriala ze strony Promode.org - bez textur, aby testować i poprawiać grywalność. Pomysł teoretycznie dobry, w/g tak znanego tutka, ale cóż... czy muszę dodawać, że się nie sprawdziło?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-03 20:06:29

Ba...doświadczania brak bez dwóch zdań

Wszelkie rady będą cenne - mogę ci podesłać plik bsp z texturami do testów

?

Z tyłu na dole za wieżami jest magazyn amunicji:

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/tt0008.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/tt0009.jpg[/img]

Mapa z założenia miała być w połowie camperska - połowa teamu atakuje flagę - połowa ich osłania ze specjalnych "strzelnic" - dodatkowo chciałem wymusić ruch wewnątrz każdej bazy po ammo i health - każdy poruszający się gracz jest narażony na atak camperów z teamu przeciwnego - może to naiwne lecz na mapie UT (chyba "phobos") to się sprawdzało...

Zresztą wyjdzie beta to zobaczymy

NOT MY PRESIDENT !

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-01-03 20:26:59

> może to naiwne lecz na mapie UT (chyba "phobos") to się sprawdzało

To ta z dwoma zamkami na meteorycie, tak? W UT grałem wieki temu, ale pamiętam że bardzo fajnie się grało... tyle że na UT właśnie. Nawet kiedyś tam grałem w wersje tej mapy na Q3... to nie to samo. CTF na Q3 jest całkiem inny niż ten w UT... Szybszy, efektowniejszy i bardziej poważny (?)... Tutaj mapa czysto camperska raczej nie przejdzie ;P

anyway jeżeli myślisz, że wyszedł Ci grywalny level podrzuć go nam...ja chętnie bym sobie po nim poskakał :]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-17 12:10:25

No i proszę - pierwsza (!) w pełni ukończona i wydana mapka:

[img]members.lycos.co.uk/esel2/temporary/sldm2_01.gif[/img]

www.infosprite.com/members/esel/sldm2.zip

Chyba niestety nie weźmie udziału w konkursie LVL z powodu spóźnienia[2] - nie mogłem umieścić tak dużego pliku na Lycosie... Ale co tam, ważne że wyszła.

NOT MY PRESIDENT !

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-21 22:37:23

Shadow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty zyjesz!!!!!! :))))))))))))

Gdzies ty sie podziewal? Ostatnio tak sie zastanawialam, co sie z toba dzieje, zrezygnowales ze sceny czy sie obraziles na nas czy znow co jeszcze... really :p
Odnosnie levelu - trudno sie ocenia po screenshotach - konstrukcja (brushwork) wyglada ciekawie - troche dziwnie komponuja sie ze soba textury - zoltawe niebo, niebieskie trimy, jasnoniebieskie schody do jasnoszarej podlogi... No ale zobaczymy na mapce jak to wyjdzie :)

Esel - jak to nie miesci sie na lycos? 50mb mapka nie ma (sciagam ja wlasnie) - a tyle tam moznawcisnac... Tylko ze tu blad ze zalozyles na jakims innym, zamiast na tym lycos.co.uk... ;/

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-01-21 23:43:11

Jejku!, Shadow :). Gdzie Ty człowieku byłeś przez te... ostatnie "trochę" miesięcy :D.

Jak dla mnie to rozkręcałeś się z mapki na mapkę i nagle "ciach", nie było Cię... Więc czekam :) i tak jak Szakalka powiedziała - po screenach wygląda niczego sobie (chociaż zbyt pomieszane kolory), ale przekonamy się jak będzie mapka =).

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-22 09:19:39

lycos jest ten dobry... w skrócie: nie mogę używać czystego ftp (praca[80]) tylko tzw "web ftp"; upload 7,5 Mb po 6 godzinach dawał plik na stronie wielkości 6Mb z groszami....

Shadow - wygląda na to że trochę nad tą mapką spędziłeś czasu, kontrast z żółtawym niebem mi wcale nie przeszkadza, może dorzuciłbym jakieś żółte texturki na mapie, fajny brushwork, urozmaicone podłogi. Po raz koleiny proponuję znaczne osłabienie tych żałosnych smug od świateł - polecam obserwację w realu.

Graficznie to wygląda DOBRZE!

Chyba pościągam sobie jakieś twoje starsze mapki.

Pozdrawiam

NOT MY PRESIDENT !

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-22 14:20:30

Mapka zaprojektowana i zbudowana z myślą o 1v1, vq3 (a raczej TA :P). Ta mapka to mój taki mały comeback do projektowania map, nie było mnie troche widać i słychac, ale w końcu przypomniałem sobie jak to jest zrobic mapkę do q3 :P. W sumie powstała ponieważ Nailgun to zajefajna broń i koniecznie chciałem stworzyć jaką mape z nią, lecz nie Ctf-ową. Dlatego też powstało Holy blood. Tytuł może trochę infantylny, ale w końcu nie to jest tu najwazniejsze. Chociaż uważam mape za skończoną i przetestowaną, na razie niech będzie to beta, może coś jeszcze się zmieni. Dla potencjalnych graczy: pograjcie trochę zanim zaczniecie komentować (i niech to nie będą 3 szybkie rundki), jeśli chodzi o boty polecam Sarge'a. Całekiem fajnie się gra w 3 osobowe ffa, a jeszcze lepiej w 4 osoby, w tedy gra jest dość szybka i dynamiczna. Cały czas zastanawiam się czy górnwgo YA nie zamienić na RA, ponieważ jest to część mapki do której nie tak łatwo się dostać i nie zagląda się tam tak często. No nic, w każdym razie czekam na opinie, i mam nadzieję, że mapka nie jest najgorsza. Już wkrótce, jak znajdę wolna chwilkę to wrzucę betę.

Pozdrawiam
A tak wogóle to fajnie, że ktoś jeszcze omnie pamięta, dzięki:P.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-22 18:12:47

Ah, pewnie ze my tu cie pamietamy... :)

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-23 19:18:13

Wczoraj PRÓBOWAŁEM wrzucic mapke :P. Ale przypomniałem sobie jakie to przyjemne gdy po 15 minutach uploadu wyskakuje jakis błąd odmowy dostepu :). Dlatego też mam pytanie/prośbe. Gdybym mapke wrzucił na jakis inny server czy ktoś mógłby przenieść plik do beta corner? Szakal, mógłbym na Ciebie liczyć :P?, albo Dade? jesli nie bedzie się dało jakos tego zrobic mapka będzie prawdopodobinie dopiero w przyszłą niedzielę, dopiero w tedy bede miał czas sie tym zająć.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-01-23 19:19:28

nie podoba mi sie po screenach :/ (tak jakos estetycznie mi nie lezy :P)

moze gralo sie bedzie fajnie :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-23 19:38:43

Shadow - zrob tak - wrzuc do beta corner plik - okolo 1-2kb - o nazwie twojej mapki - q3shw18.zip czy jak sie zwie. Opis, screeny zaladuj normalnie - a sam level wyslij do mnie - wrzuce na miejsce.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-01-23 21:12:05

Ja pliki to mogę wrzucać od poniedziałku do piątku, od 10 do 18 jak w pracy siedzę na 2MB łączu. Upload śmiga aż miło ;). Rozmiar raczej bez znaczenia ;>.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-23 21:19:43

No i sf3dm3 "Third dimension" prawie ukończona :). Poniżesz osiem screenów z bety. A na dniach pełna wersja mapki (i tu będzie prośba do Szakalki o ew. news i test mapy). No i dobra wiadomośc, po moich testach okazało się że mapka chodzi na średnich ustawieniach i nie spada poniżej 85 na krańcach (nie ma hintów), a przeciętnie jest ponad 100. Więc nie będzie gafy takiej jak przy sf3dm1.
img176.exs.cx/img176/8936/sf3dm3017rw.jpg
img187.exs.cx/img187/2880/sf3dm3028qf.jpg
img169.exs.cx/img169/8303/sf3dm3030cr.jpg
img196.exs.cx/img196/3717/sf3dm3044jf.jpg
img161.exs.cx/img161/2913/sf3dm3051iw.jpg
img173.exs.cx/img173/2522/sf3dm3066cq.jpg
img164.exs.cx/img164/3308/sf3dm3073fx.jpg
img190.exs.cx/img190/2035/sf3dm3086vq.jpg
czas na krytykę...

Si vis pacem Para bellum