ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-07 22:56:36

o kurde , to wszystko zmienia, naprawde dzieki za te informacjie !:>

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-12 12:43:47

Ja chcę tą mapkę! Chcę ściągnąć, uruchomić, obejrzeć i grać!

Szkoda tylko, że do 18 w pracy siedzę :/ (sic!).

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-12 15:26:58

jest naprawdę piękna! fps schodzi mi czasem do 18...

Bardzo dobra od strony dźwiękowej, niesamowite rośliny no i te korytarze w skałach - kuuupa ręcznej roboty!

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-12 18:00:50

mapa mnie wgniotla ...[19]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-10-12 18:55:05

No tej mapy to już chyba żadna inna nie przebije... jeszcze nie doszłem do siebie po jej uruchomieniu :]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-12 19:18:35

Jestem w domu, ściągnąłem, idę się zatracić... =D
[b]edit:[/b]

«O_O» (nie wiem co powiedzieć)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-13 10:04:25

Odrazu skonwertowalem sobie zeby obcziac od strony wykonania.

Nie znalazl textur trenu [shadery napewno dodalem]

drzewa okazały sie brushami [i to takimi ine rzeczywistymi do wykonania pzrez czlowieka]

A gdy skopiowalem urywek terenu do malutkiego pokoiku i skompilowalem to naturalie nie dzialalo...
Pozatym widac ile autor wlozyl pracy w te mapke :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-13 10:12:36

co do drzew to zdaje mi sie ze autor poprostu zrobil sobie model ktorego pozniej nie udostepnil w paku, bo z tego co mi sie dzaje modfele potrzebne sa tylko do kompilacji...choc moge sie mylic.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-13 10:31:16

A i owszem nie mylisz sie ale przy dekompilacji zamiast tych brushy powinno mi sie pojawic puste pudelko [brak modelu].

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-13 11:43:27

Teren wlepiłem do \"textury shadery modele\"...dotproduct2 wydaje mi sie kluczowym problemem...
I ciekawostka na koniec:

Construction / Compiler
Editor: SDRadiant (GTK 1.3.8)

Build Time: 10 weeks

Build Version: 43(aq)

Brush/Entity: 14971/1381
Compiler Light: -light -fast -pointscale 1.4 -patchshadows

NOT MY PRESIDENT !

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-14 12:26:01

Widzialem ta mape juz nie raz, naprawde niezla... az sie marzy by cos takiego tworzyc...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-15 09:49:13

to nie gadaj tylko tworz :]

A co do tego radka to nie wiem co to bo nigdzie url nie moge znalesc do owego :/

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-16 19:50:16

moglby ktos podeslac mi skonwertowany plik bsp na map mapki socka, bo u mnie pojawia sie jakis error, aktualnie nie wiem jaki bo wylaczylem okienko dosa. z gory dzieki.

EDIT; jeszcze dodam ze ten error to:
ERROR: MAX_MAPFILE_PLANES
caly uj wie co to jest [27]

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-18 22:50:48

[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/001.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/002.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/003.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/004.jpg[/img]
Oświetlenia jeszcze nie ruszałem, więc kiepsko to wygląda.

Jestem dumny zwłaszcza z tego, że udało mi się zostawić (na razie? :D) wysoki poziom FPS, nie ma miejsca na mapie, z którego byłby rysowany cały level :).

[...]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-19 12:20:15

Troche kiepskie texturowanie ale uklad wydaje sie byc bardzo milusi :]

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-19 15:36:58

A co jest nie tak? Wiem, że ciężko powiedzieć po screenach, ale proszę o wskazówki :).

[...]

quendae

Od: 2004-02-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-19 16:16:59

Mi się nawet podoba, a co do textury to moim zdaniem tylko jedna nie pasuje - ta podłoga na pierwszych dwóch screenach, i ew. textura podłogi na screenie 4. A tak to zgadzam się z Necro, układ wydaje się być ciekawy [11]

Slayer - Skeletons of Society

Minutes seem like days
Since fire ruled the sky
The rich became the beggars
And the fools became the wise [...]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-19 16:44:36

Hm, textury ok - tylko kolor textury podlogi nie pasuje do calosci - jak mapka jest szara, z niewielkim dodatkiem niebieskiego (lampy i jumppady) - to jako podloge tez daj cos w tych barwach.
Tamb - ten blad to z bspc.exe, tym dekompilujesz? ;/

Zrob to q3map2 - nagraj bsp do katalogu z q3map2 i napisz/dopisz w linii polecen:

q3map2 -convert -format map pom.bsp

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-19 19:16:12

mi tam sie nawet podoba ta kolorystyka, zwłaszcza jak błękitne światło oświetla te beżowe rury... W sumie idealne zestawienie to trzy kolory a nie dwa...

Trochę mi brakuje czegoś w 3d oprócz textur - więcej detalu? Podłoga trochę za płaska, nie jestem pewien jak to wygląda od środka, ale te wirujące wentulatory w postaci textur nie są zbyt przekonywujące...

Pamiętaj tylko ze to wszytko są bardzo subiektywne uwagi [1]

NOT MY PRESIDENT !

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-19 22:01:50

Co do podłogi, to żałuję, że nie ma textury ze screenków I i II w kolorze szarym. Może się pofatyguję i wyślę EvilLairowi maila z pytankiem, czy mogę zmienić :).

Wentulator niestety dość kiepski, ponieważ to śmigiełko jest dopisane do shadera kratki. Ładniej by było jakby je wstawić oddzielnie trochę wgłąb. Hmm... to może poprawię shadera, tylko nie wiem czy tak po prostu można, czy nie wypadałoby zapytać najpierw autora...

Detali mało niestety, ale to się chyba zmieni. Jak dodam elementy od oświetlenia (które jak już wspomniałem leży póki co :P) to może będzie lepiej. Na podłogę nie mam pomysłu na razie, więc będzie płaska. Chociaż... coś mi właśnie zaświtało głowie :D.

Od strony projektu - mapka jest strasznie mała. W sumie taka miała być, tylko 1on1, preferowany PM.

[...]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-19 23:23:05

Wiesz co? Tak bardzo to ty się nie przejmuj, kod szaderów jest raczej dobrem publicznym (ok są wyjątki ale akurat to śmigło to sobie odpuść) Wydaje mi się że jeśli sam dorobisz tekstury i przepiszesz shader to nie będzie problemu.

Modyfikacja cudzej textury też jest raczej dopuszczalna, jeśli autor nie umieścił jakiś specjalnych życzeń to wydaje mi się że jak w shaderze napiszesz że textury zapożyczyłeś do pana \"x\" to będzie wszystko ok. Zaraz zresztą zobaczymy co powie reszta maporobów na ten temat....

A propos świateł - to chyba masz problem bo jest ich sporo w postaci textur na ścianach i suficie - trochę ciężko będzie tu jeszcze wpychać jakieś \"żyrandole\"

Ps: Choroba czy wszycy tu mają koty? Mój jest czarno biały - wyglądem i masą przypomina krowę[25]

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-20 00:02:10

[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/kot/kot1.jpg[/img]
Niestety przy tym projekcie wybrałem textury bardzo słabej jakości i wygląda to tak jak wygląda :P. Postawiłem na wymodelowanie zwierzaka i wyszło OK, prawka? Ładny kotek ;].
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/kot/kot2.jpg[/img]
Tutaj także skoncentrowałem się na oryginalnym wymodelowaniu kota, prostocie obrazu. Textura tła ładnie komponuje się z texturami jakie leżą na kocie :D.
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/kot/kot3.jpg[/img]
Tutaj zaszalałem. Na texturze dywany widać bumpa, który świetnie pasuje do tego hiper realistycznego oświetlenia rzucanego przez cyber słońce. Dodałem także skromną flarę, którą tutaj niestety nie bardzo widać. Warto zauważyć, że na kocie widać efekt a\'la glow, to dzięki mojej tajnej technice związanej z jeszcze bardziej tajnym typem oświetlenia (nazwa kodowa - \"Natural sun przez balkon into room\" :D).

[i]Mam nadzieję, że offtopa wybaczycie :D.

Sw1tch, ładne ;).[/i]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-20 00:23:10

He he he!

Textura dywanu - hmm myślę że podoba się twoim rodzicom? Ja wybrałbym coś bardziej modernistycznego...

A oto mój \"lewar\" podczas swoich codziennych ciężkich zajęć:

oglądanie telewizji - związane to jest z testowaniem mojego nowego skryptu dla botów \"artificial intelligence\" czyli: ja jestem człowiekiem!

zwróćcie uwagę na naturalną, ludzką pozycję:

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/shot0005.jpg[/img]

.

.

skrypt niestety okazał się za dobry, mianowicie boty nie chcą chodzić, głownie się lenią, biegną tylko na widok jakiegoś atrakcyjnego itemu, ale to w sumie nic nowego...

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/shot0006.jpg[/img]

.

Porażką okazał się też fur_shading - rozłazi się bez opamiętania na wszystkie brushe[25]

NOT MY PRESIDENT !

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-20 00:55:57

A to moj model, w texturach poscieli... Testowanie shaderow phong-shading sprawiajacych wrazenie miekkosci, naturalnosci przy uzyciu modelu kota:

[img]members.lycos.co.uk/szakal666/kotek1.jpg[/img]
A tu- otwarta mapa, oswietlenie padajace z dziennego, ladnego skyboxu. Textura kota ladnie komponuje sie z textura otoczenia ;)

[img]members.lycos.co.uk/szakal666/kotek3.jpg[/img]

Urocze kociaki i dAde i EseLa ;)