ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 19:34:04

Z POWODU BRAKU DZIAŁAJĄCEGO SERWERA NA KTÓRYM MÓGŁBYM UMIESZCZAĆ OBRAZKI ZAWIESZAM PRÓBY WKLEJANIA SCREENÓW

JEŻELI KTOŚ Z WAS ZNA TAKI SERWER TO PROSZĘ O KONTAKT

NIESTETY NIE MOGĘ KORZYSTAĆ Z FTP - REPUBLIKA ODPADA, WIĘKSZOŚĆ DARMOWYCH ZAGRANICZNYCH MA SZEREG OGRANICZEŃ

POMOCY[38]
Lukin: Dzięki za dobre słowa - mapa bardzo już mnie męczy i potrzebuję trochę wsparcia... i do tego ten serwer który nie obsługuje \"remote linking\"[80]

Teren jest postrzępiony na krawędziach, niestety (stety) nie pozwolę na podchodzenie do krawędzi, bo musiałbym wymodelować boki i spód - a na to nie pozwala mi i tak już niski FPS. Mam badziewną kartę graf. ale jeszcze da się chodzić, więc przy lepszym sprzęcie nie powinno być problemu. Ruszające się światła też już są[17] ale screeny patrz początek posta

Grywalność - pomysł analogiczny do wspomnianej mapki w UT, wg mnie jakaś tam będzie, mam nadzieję że kilka moich pomysłów na podniesienie game play wypali. Niwątpliwie zespół graczy trzeba będzie podzielić na camperów z railami i atakujących z resztą badziewia.

Jak założyłeś swoją stronkę ?

NOT MY PRESIDENT !

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-09 20:14:29

Swifty: ładnie wykonane, czasem jedynie sufit nienaturalnie łączy się ze ścianami. Także kolorystyka textur jest nienajlepsza - czekamy na oświetlenie, inaczej się nie da.[12]

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-09 20:51:05

Esel - members.lycos.co.uk ci nie dziala? Moze jako ftp na strone jest beznadziejny (reklamy or sth) - ale pod serwer na pliki, screeny wrecz idealny (brak ograniczen i wyswietlaja sie na stronach, wklejone) - a nawet jak nie, podajesz link do katalogu gdzie sa, i mozna sobie obejrzec.
Swifty - ladne, mimo ze juz znany styl z poprzedniej mapki. Jedyna wada to brak oswietlenia, bez tego troche em... nie tego, kolorystyka jasna, itd. Nie lepiej by bylo dac ciemniejsza podloge zamiast tej szaro-zielonej? Nad sufitem dodaj jakis trim... Nawet zwykle czaszki, czy to brazowo-pomaranczowe, na grubosc jakis 64 grid, taka ramke. Mala rzecz, a poprawi wyglad laczen.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 21:00:39

Nie wiem jak tobie to działa - założyłem tam konto przeniosłem stronkę, i zamiast screna pokazuje się logo lycos

Linka zawsze moge dać, jasne, ale ja chciałem obrazki wklejać...

Najlepsze co znalazłem to:

www.imageuploads.net/

wogóle bez strony itd - niestety obrazki po jakimś czasie znikają w niebycie...

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-09 21:57:35

> Jak założyłeś swoją stronkę ?

To do Lukina było, ale chodzi o hosting na PQ, tak? Kliknij sobie planetquake.com/hosting.shtmltutaj.
A\'propos mapki - oświetlenie, flary, \"smugi światła\", skybox - boskie :D.

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 23:35:49

Darmowe 20 mega na screeny, mapki, cokolwiek związanego z Quakiem i Doomem dostaniesz bez zbędnych formalności na infosprite.com. Hosting na planetquake: strona musi być po angielsku i dotyczyć Quake\'a - to właściwie jedyne warunki jakie trzeba spełnić.

Co do mapy: może podniesiesz te boki, tak, aby nie dało się podejść.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-10 14:16:49

Jak się ładuje pliki na planetquake? Tylko ftp czy jest upload ze strony?

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-10 14:20:19

screenow Swifty\'ego tez nie widze :/

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-10 18:32:33

Screeny wam na Lycosie nie działają? Przecież korzystam i nie mam problemów...

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-10 18:49:45

Mi dzialaja, te zakladane na members lycos, nie tripod. Tzn. Teoretycznie zaklada sie na tripod, ale sa wlasnie 2 mozliwosci...

Sa dwa \'lycosy\', tripod.lycos.com i tripod.lycos.co.uk - adresy niemal identyczne - a tylko drugi ftp ma mozliwosc linkowania obrazkow. Na ktorym zakladales Esel?

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-10 21:04:40

Swifty:Szkoda że screeny są bez oświetlenia bo jednak jest ono bardzo ważne... ale z tego co widze, IMO lepiej pokryć podłoge teksturami z socktech pack... jakoś ładniej by się prezentowały zamiast tej zielonej tekstury ID...

Ogólnie jednak wygląda fajnie :]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-12 14:26:15

szakalka>

No chyba na tym gorszym, to jest adres obrazka:
esel20.tripod.com/images/shot0118.jpg
a to wklejony obrazek:
[img]esel20.tripod.com/images/shot0118.jpg[/img]
Dzieki wszystkim za pomoc, chyba spróbuję na planetquake...

NOT MY PRESIDENT !

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-12 14:29:54

Ano, na tym drugim nie mialam nigdy problemu - zaloz tam - powinno byc dobrze, 50mb, i brak jakichkolewiek ograniczen. A reklamy przeszkadzaja tylko przy tworzeniu strony, jako ftp na pliki to nadaje sie idealnie.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-12 14:44:28

Swifty

Lubię wertykalne mapki, po prostu uwielbiam \"zdejmować\" przeciwników w locie,

nie bardzo podoba mi sie kolorystyka textur - może warto by je trochę pozmieniać, nadać mapce jakiś kolor przewodni? ( i niekoniecznie szaro-różowy)

Przy dużych kontrastach ściany-podłoga dawałbym trima przy podłodze. Geometria imponujęca! Ja raczej unikam łuków bo nie bardzo nad nimi panuję...

Czekam na światło!

NOT MY PRESIDENT !

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-12 22:34:57

Swifty: dopiero dzisiaj \"ukazały\" mi się Twoje screeny...

Ogólnie mi też podoba się taki pokręcony, wertykalny layout; widać, że masz zdolności do tworzenia takich ciekawych konstrukcji. Mam tyko nadzieję, że pod względem technicznym będzie inaczej niż poprzednio.

[b]edit:[/b] oblukałem screeny dokładniej i jestem bardzo zaniepokojony.

Proszę, powiedz, że te łuki NIE są zrobione z bruszy...

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-13 06:48:44

W większości nie, ale w kilku miejscach nie obeszłem się :/

Si vis pacem Para bellum

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-13 10:11:58

te flary wglądaja rewelacyjnie :D

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-13 10:16:54

> Jak się ładuje pliki na planetquake? Tylko ftp czy jest upload ze strony?

Z tego co pamiętam (ostatni raz uploadowałem coś na konto na planetquake ładnych kilka miesięcy temu) jest tylko ftp.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-13 18:38:18

EseL za te flary to powinieneś dostać nobla :D Genialnie wyglądają.

Kuźwa, ta \"mgiełka\" na dole konstrukcji.... wymiękam :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-13 21:32:53

w sumie to 2 pierwsze screeny mi na q3 niewygladaja =q

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-14 13:24:07

Głupie pytanie na poziomie \"Rafcia\" :

jak wyłączyć pokazujące sie komunikaty podczas gry w stylu \" Mynx was fragged by Daemia ...\"

Zgubiłem stary konfig [31]
Tamb - a na co to wygląda?

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-14 13:54:10

/cg_draw2d 0 - wyłączy wszystko... jeśli jest coś do samych komunikatów, to nie znam :P
Esel, w czym robiłeś te flary i \"smugi\"? Są boskie :].

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-14 14:54:13

Komunikaty o tym fragged... ch_fragmessage 0

Komenda draw2d 0 wylacza wszystko, przydatne glownie do screenow:

set scr \"cg_draw2d 0; cl_noprint 1; wait 10;screenshotjpeg; toggle cg_draw2d; cl_noprint 0\"

bind F12 \"vstr scr\"
Aha, Esel, eMek na forum pdm03 cie poszukuje, przynajmniej tak napisal w ktoryms temacie ;)

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-14 17:07:53

Flarki -> Photoshop - dzięki! Pracuję teraz nad stroną dzwiękową mapki.
Szakalka jesteś niezawodna! Jeszcze jedno, mam taki skrypcik na rocketjumpa(benn/666) :
bind mwheelup \"vstr rjump\"

set rjump \"+lookdown;+attack;+moveup;wait;wait;-lookdown;-attack;-moveup;centerview\"

seta cl_pitchspeed \"9999\"
Wcześniej to chodziło super ale coś tam pozmieniałem i jak kręcę rolką to nie zawsze strzelam (widok zawsze się obraca do dołu, ale jump nie wychodzi bo brak strzału) masz jakiś pomysł?
edit>>>ch_fragmessage 0 - nie działa, z cg na początku też, tzn w konfigu dałem z seta na początku(?) zero nie powinno być w cudzysłowiu?

można jakoś wyłączyć tą całą komunikację?

NOT MY PRESIDENT !