ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-14 20:38:22

Daj waita po +lookdown;
Fragmessage - dziala tylko na osp. A jak nadal nie... cg_enableosphud 1 - musi byc ta komenda.

Komunikacje? Masz na mysli texty z konsoli? cl_noprint 1.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-27 19:20:51

przemodelowałem cały teren
[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/shot0001.jpg[/img]
można teraz spaść i się rozbryzgać w próżni....

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-28 17:05:05

no i wyglada iscie kozacko :), ale pare pytan

  1. czy te dlugie swiatla/flary sie ruszaja?

  2. zaraz kolo modela gracza na ziemi, widac takie cienie, a raczej plamy swiatla, co je tworzy>?

  3. teren co widac robiles \"recznie\"? i jakbys mogl to mozesz zrobic screena gdzie widac wiecej terenu

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-28 18:13:09

Whoa, zupelnie jak DoomSux3 :D A jak z fpsami?

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-28 20:28:39

1.tak

  1. to shader detail - to nie sa cienie tylko pixele textury terenu którą widzisz daleko, na to nałożona jest ta texturka którą widzisz blisko ( a która zanika wraz z odległością)

  2. ano... ręcznie, poprzedni teren zrobiony generatorem dawał.. 14fps więc teraz optymalizuję co mogę (teren zrobiny z ręki ma 12razy mniej ścianek...)

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-29 19:56:58

2.Znika całkowicie, czy tylko znika z ekranu, a silnik i tak liczy ten shader cały czas?
edycja: pokusiłbym się o takie oświetlenie całości, żeby pasowało do nieba, tzn. żeby ten meteor, na którym dzieje się akcja był oświetlony tak jak meteory na skyboxie.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-30 13:11:25

Dokońca to nie wiem... jak włącza się zoom to granica widoczności tej szczegółowej textury też się przesuwa, więc chyba jest przerabiana cały czas - jednak do terenu to jest naprawdę niezłe.
Z innej beczki: wyłazi moje nieuctwo: właściwie to jak zrobić żeby mapa była CTF?[3]

Wystarczy wstawić model flagi czy jak?

A co z team\'ami - jak to się dzieje że czerwoni respawnują w bazie czerwonych a niebiescy w bazie niebieskich?

Strasznie mi głupio bo konstrukcyjnie to mapę prawie skończyłem ale nie zastanawiałem się jak to działa[3]

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-30 14:23:19

Wstawiasz normalnie flagi.

Respawny - jak klikasz prawym w Radiancie, to są pod opcją [i]team[/i], a nie [i]info[/i].

Do tego skrypt, w którym jako gametype ustawiasz ctf.

Jakoś tak ;).

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-30 21:18:09

Esel: full wypasiorr, tylko coś phonga nie widzę na tym terenie...a może mi się tylko zdaje ?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-01 09:04:38

nie widzisz, nie widzisz - nic już nie dokładam bo za cholere nie skończe[1]

NOT MY PRESIDENT !

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-05 20:49:06

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-05 21:19:31

Trzeci screen - ta lampa po lewej stronie od napisu \"Spectacor\" - wygląda źle, brzydko. Nie rób tak :P.
Ciężko stwierdzić po tych screenkach, ale teren chyba troszkę zbyt prostokątny w swoim kształcie. Można by go troszkę urozmaicić na boki, dać jakieś wcięcia...
A poza tym miut :]. Czekam z niecierpliwością, tylko żeby bardzo nie cięła :/.

Btw - Cardigan na www.planetquake.com/cardiganswojej stronce napisał tutka m.in. o dopracowywaniu map kosmicznych od strony technicznej - coś o fps\'ach chyba tam było, gdybyś miał z tym problem.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-10-05 21:34:50

Kurde, jak UT 2K3 :]

dAde ma racje z tą lampą... przydała by się tam jakaś lepsza tekstura :P

Mam tylko nadzieje, że grywalność będzie przynajniej w 1/5 tak dobra jak wygląd :)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-06 00:29:53

Sorka, mały off-topic. Widzieliście screeny z najnowszej produkcji Sock\'a?

Stwierdził, że to chyba jego ostatnia mapka do Q3, ale po samych screenach zrobiło to na mnie gigantyczne wrażenie! Z początku myślałem - jak to ujął NemiX w stosunku do mapy EseL\'a - że to UT2k3 :].

Link - www.quake3world.com/ubb/Forum6/HTML/028007-20.html?Klik!.

Już czekam na texturki [42].

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 09:14:16

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-06 10:01:39

[74]
wie ktos moze skad wziac model takiego drzewa ? bo by mi sie zayebiscie przydal, a jak narazie to sam zrobilem, sobie z www.republika.pl/tambus/tree.jpgcylindrow :|

i jeszce te tekstury , i tak ladnie \'zaokraglone\" skaly ...jak cos takiego zrobic[27]

btw. jak to jest zrobione ze trwaka tak ladnie kolo scian jest widoczna a pozniej przechodzi w piach/ziemie?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 10:23:50

Twoje drzewko jest dosyć... krępe

teren - chyba phong shading albo po prostu patche... textury wynikają z innego, wielowarstwowego mapowania dla terenu, mapka wygląda na baardzo skomplikowaną - jestem ciekaw na jakim sprzęcie to pójdzie...

Chyba zajmę się handlem warzywami...jestem leszczem...[23]
Edit>>

A co powiesz na to:

[img] www.nathansilvers.com/graphics/utterrainart3.jpg[/img]

niestety jest to UT ale jakie textury!

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-06 10:49:14

Wygląda to na phonga, ponadto:

Na www.planetquake.com/simlandSimland\'ie pojawiły się trzy tutki - Rock Walls, Rock Details i Phong Shading, z czego można wnioskować, że to phong :P.
Tamb - drzewa:

fps.brainerd.net/mapmodeltext.htmKlik1!

www.map-center.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1Klik2! (chyba trzeba się logować)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-10-06 13:07:57

www.planetquake.com/simland/images/misc/pom_image1a.jpg
To jest za piekne by było prawdziwe :]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-06 16:46:16

wiem ze drzewo jest kiczowate ale nie znalazlem takiego jak mi potrzeba, tzn duzego ( ok 1000jednostek) . co do modelu to mam jedynie \"choinke\" o wysokosc ok 700j ale nie wiem czy to bedzie pasowac. trudno, ide sie zabrac za nowy teren.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-10-06 18:23:15

ale, z tego co pamiętam, modele da się skalować....

chyba że mi się coś pogibało :P

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 18:55:59

Nie zwróciłem wcześniej uwagi... na pierszum screenie jest też wejscie do jaskini...

Edit> ba - na obu - to coś ma jeszcze podziemia...

urwa!

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-07 15:50:03

> ale, z tego co pamiętam, modele da się skalować....
>
> chyba że mi się coś pogibało :P

skalowanie modeli/ o tym to nie slyszalem, jak to zrobic?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 16:11:42

ups...

-------- Q3MAP2 KEYS --------

angles : Individual control of PITCH, YAW, and ROLL (default 0 0 0).

modelscale : Floating-point value used to scale a model up or down (default 1.0).

modelscale_vec : Floating-point vector used to scale a model\'s axes individually (default 1.0 1.0 1.0).

NOT MY PRESIDENT !

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-10-07 17:51:58

Tamb:

A jednak dobrze mówiłem...

na map-center jest tutek do tego.... masz www.map-center.com/modules.php?name=Tutorials&tutop=showcontent&id=42linka :]