ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-20 01:27:46

twojego już widziałem - takie są najbardziej zakapiorne[1] Tojest ten sam czy masz dwa? (a może na drugim screenie podmieniłaś texturę?[25])

Switcha też fajny

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-20 08:46:16

Ten sam kot. Na pierwszym screenie kompilowała z -gamma 1.7, a na drugim z -dirt i dlatego obrazki różnią się jakością i oświetleniem =D.

Jeszcze Req\'a mi brakuje z tego co mi wiadomo :).

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-20 23:43:44

Kotki cudowne :), ale pomęczę Was jeszcze moimi WIP\'ami.
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/005.jpg[/img]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/sw1tch/006.jpg[/img]
Schrzaniłem wodę i to co się w niej znajduję (nie chciało mi się kolejny raz kompilować). \"Smugi\" przy lampach trochę za jasne, tak samo jak flary.

Ogólnie, to oświetlenie dopiero zacząłem i to jest pierwsze pomieszczenie za które się zabrałem.

Jak widać, zmieniłem podłog i wyszło to mapce na dobre :).

Na razie all.

[...]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-21 09:25:14

flary - znajdź tą texturę i przerób - szader flary jest bardzo jasny, więc textura powinna być dość ciemna, (zrób małą mapkę i potestuj), flara jest za mała: duży płaski brush nodraw, jedną ściankę zamapuj falarą a potem zrób \"fit - 1/1\". Przetestuj jak to wygląda z różnymi rozmiarami brusza

Moja flarka wygląda tak:

[img]members.lycos.co.uk/esel2/images/shot0041.jpg[/img]

Dawanie flar przy liniowych źródłach światła, jarzeniówkach - chyba bym z tego zrezygnował...

Zmieniłbym też te smugi - są za ostre, za szybko się kończą - więć albo zrób dłuższą teksturę (i ciemniejszą) albo rozciągaj istniejącą. Acha - czy aby na pewno smugi powinny wychodzić z obszarów w których nic się nie świeci?

Generalnie wygląda nieźle! Brawa za pomysł na podłogę

NOT MY PRESIDENT !

swt

Od: 2004-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-21 12:08:00

Smugi i flary robiłem sam... to widać :P.

Poprawię. Te smugi też mi nie odpowiadają.

[...]

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-22 15:01:55

A oto mój projekt nazwany \"Timmy\". Wyszedł elegancko aczkolwiek pod wpływem procentów... stąd ten wyraz twarzy modelu. Textury dobrane perfekcyjnie, każdy włosek był oddzielnie modelowany. Po dołączeniu go do gry często biega za swoją tylną częścią, lub za ciekawymi itemami, jak któryś przedmówca wspomnia. To chyba wspólna cecha tych botów :)
[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot1.jpg[/img]
troche sie spoznilem :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-23 20:18:58

Esel: Moze za nowe modele to nie sa, ale rownie dobrze wygladaja jak tamte - na 2 troche zwalilam oswietlenie, prosto po oczach i rezultat jest jaki jest - troche slabo dobrane texutry, model zlewa sie z mapa.

[img]members.lycos.co.uk/szakal666/kot/2.jpg[/img]

Tym razem na mapce o nazwie kitchen. Model przedstawiony w trakcie obiadu (wlasciwie po jego zjedzeniu). Realistyczne oswietlenie rzucane przez skybox, ktore przechodzi przez shader szkla.

[img]members.lycos.co.uk/szakal666/kot/3.jpg[/img]

A to model na otwartej mapie - tez slabo dobrane textury i otoczenie...

[img]members.lycos.co.uk/szakal666/kot/4.jpg[/img]

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-26 19:55:31

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-31 23:45:35

No to jeszcze ja wam pokaze nowe fotki z ostatniej imprezy :)

[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot6.jpg[/img]
[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot7.jpg[/img]
[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot8.jpg[/img]
[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot9.jpg[/img]
[img]insequixf.republika.pl/fotki/kot10.jpg[/img]

:-D
Ten kotek to cudo... jeszcze pozuje do fotek :)

(aha, reka nie jest moja, kumpla)
Aaa tam, nie nabijamy :D W tym watku i tak zazwyczaj sa fotki :P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-03 16:31:14

Skoro już jesteśmy przy modelach realistycznych - fotorealistyczny obrazek prawej stopy ze złamaniem paliczka bliższego palucha na pograniczu trzonu i podstawy z oderwaniem fragmentu tylnej części podstawy [17]. Część większego modelu o nazwie "Lukin" [1]

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/img/tmp/nogaprawa.jpg[/img]
Gra w piłkę nożną wykańcza [38]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-03 23:40:45

Lukin, kiedy sobie rąbnołeś tego palucha?

I po co?

Przecież to musiało boleć?

[25]

jeszcze jedno, jak ktoś lubi horror lub szuka inspiracji to znalazłem taką stronkę:

www.oboylephoto.com

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-11-11 19:53:09

OMFG, dAde skasował posty!!! Aaaa!!!

Krótkie streszczenie tego, co poszło się yeah-bać: wszystkie kotki super, każdy się cieszy =D. Rafał coś się czepiał. Jeden z ostatnich postów - jakiś nowy Pan nabił sobie ;), że my nabijamy :D.

Ch*j bombki strzelił, choinki nie będzie, znaczy się: koniec nabijania, robić mapki i wrzucać screenki.
[i]A jednak post sobie nie poszedł :D.[/i]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-11 20:26:26

O matko ale off topic'a walicie z tymi kotami:D

Gdzie sa moderatorzy tego forum ? ;)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-11-12 15:06:35

O czesc Tymon :]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-15 09:04:08

che che - moderatorzy też mają koty...

NOT MY PRESIDENT !

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-11-20 18:30:00

O, Tymon! :D Gdzies byl cholera jasna? Teraz robote masz, szkole jakas, czy jaki czort inny? Kurde no mow raz dwa [21]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-21 17:10:18

Czesc

No 2 naraz, bo pracuje w szkole :)

I synka wychowuje.

pozdro

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-11-21 18:01:49

Przypilnuj by pierwsze jego slowo brzmialo "bsp" zamisat mama/tata czy tez "ciuch ciuch ciuch" :]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-22 15:36:08

hehe

Albo pk3 ;)

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-26 19:09:46

Ale tu PUCHY...

Nic się nie dzieje w świadku maporobków?
Przebudowałem moją stronę - jeszcze nie działa jak trzeba, ale mam nadzieję że jest nieco poważniejsza

members.lycos.co.uk/esel2/

NOT MY PRESIDENT !

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-27 13:47:54

POMOCY!

MAPKA SKOŃCZONA, PLIK MAP-3,1MB KOMPILACJA -meta,-vis, -light fast, -filter, -super2 ROZPOCZĘTA WCZORAJ O 22.10 ZAKOŃCZONA DZISIAJ O 10.17 (!!!!)

PLIK BSP - 5,89MB -

  • I WYGLĄDA JAK PO -meta - ŻADNYCH LIGHTMAP NIE MA ! ! ! !

Połówka mapy kompilowała się ok 2 godzin i dawała plik bsp 22Mb na samym ligth faster
CO ROBIĆ ?

NOT MY PRESIDENT !

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-11-27 14:18:05

Jeśli połówka dawala 22 mega to niezbyt ciekawie, engine q3 ma ograniczenie BSP do 30mb, wiec cala mapa zapewne przekracza znacznie tą wagę i byc moze lightmapy juz sie nie mieszczą, pozostawiając tylko ten 6 megowy plik z samą geometrią i visem. Nigdy nie kompilowalem tak duzej mapy, wiec to tylko spekulacje. Jesli kompilowales pół mapki cft, do pewnie z drugą symetryczną połową potrzebowaloby to cos kolo 40 mega...Musisz albo zastosowac powazny detail albo zmniejszyc rozmiar lightmap (moze masz za duzo miejsc z małymi lightmapscale?, terenowi nie zaszkodziloby z kolei zwiekszenie tego parametru).

W ostatecznosci pozostaje fastvis =/

Widziales mapke PhobosBase1 ? Jej autor był zmuszony do fasta własnie z powodu przekroczenia objetosci bsp.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-11-28 16:10:26

Czy to ograniczenie do 30Mb jest pewne? Czy ma znaczenie czy kompiluję to w radiancie lub q3Map2Toolz?

Praktycznie większość mapy jest w detail'u - zostaje naprawdę niewiele, poza terenem są tylko dwie wieże z kilkoma pomieszczeniami w środku. Mapa Socka ( ta ostatnia świątynia aztecka)wydaję się być dużo bardziej skomplikowana

Kurde - załamałem się trochę...

Edit>

wyłączyłem w shaderach wszystkie światła, wykasowałem światła punktowe, wywaliłem skybox i świecące mgły - bsp - 17,5Mb - dlaczego taki duży? jest absolutnie ciemno...ale mapa chodzi

edit2>

po włączeniu skyboxa jako jedynego źródła światła (wygenerował ok 700 świateł)

plik bsp ma 26,4Mb i mapa się NIE ODPALA - zaczyna się ładować i przeskakuje do głównego menu....więc te 30Mb chyba nie jest do kończ prawdziwe...

Help needed!

edit3>

skompilowałem jak wyżej ale w radiancie 1.5 - light faster - bsp : 25,9Mb - i mapa chodzi. Nic nie łapię

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-11-28 20:20:24

Nie działa najpewniej z tej prostej przyczyny, że opcję "hunkmegs" masz ustawioną na zbyt niską wartość i mu (kwakowi i mapce) nie wystarcza pamięci. Podkręć "hunkmegs" do jakichś 128 (wymaga restarta q3) to powinno pójść.

A próbowałeś jeszcze zwiększać blocksize? Może trochę pomoże na rozmiar, ale raczej nie dużo...

Takie pytanie jeszcze (może wskazówka dla Ciebie) - czy grupowanie elementów nie zmniejsza rozmiaru?
[b]edit:[/b]

Cały czas mam wrażenie, że tego ograniczenia 30MB nie ma... Rozumiem ograniczenie brushy, ale rozmiaru?