ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-25 18:20:26

Particle Studiu ? ;]

[o mgielce mowie :P]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-25 18:35:35

Prościej...[25]
Dzwięki - dużo linków, polecam:

users.pandora.be/educypedia/computer/webdesignwaws.htm

NOT MY PRESIDENT !

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-31 14:41:43

Esel dawaj screeny bo soczyście się zapowiada a dawno mapy Ctf dobrej nie było :D

Si vis pacem Para bellum

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-31 21:30:14

Strasznie wolno mi to idzie[2]

x

x

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-31 23:42:20

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/screens/lukindm1.jpg[/img]

Nic wielkiego - pobawiłem się trochę z Doomem, żeby sprawdzić, czy da się do tej gry zrobić coś co nie ma nic wspólnego z ciasną futurystyczną bazą wojskową. Niestety, nie za bardzo się da... Jednak będe musiał własne tekstury zrobić ;P

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-01 08:21:43

esel te flary sa piekne=]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-01 09:21:51

> [img]www.imageuploads.net/uploads/7619.jpg[/img]

mam nadzieje ze dolu takiego plaskiego nie zostawisz :)
Oblukajcie te mapki :

www.planetunreal.com/cbp/maps.htm

Nie mam jak ich obczaic ale screeny mnie zabily :]

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-01 10:12:56

Esel - wcześniej przeoczyłem Twój screen, nadrabiam zaległości i stwierdzam, że super [1]. Istotnie coś trzeba zrobić z tym dołem, ale wieża piękna.

Mappack do UT widziałem, o ile pamięć mnie nie myli DM-Kadath to remake CPM1.

[img]du.new21.net/du/screenshot/20040521/108512087718_DM_Kadath2.jpg[/img]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-01 10:35:20

nom ale i tak ladne :]

a screeny dm-reconstruck i dm-griffin beda snic mi sie po nocach :D

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-01 11:01:50

Thx!. Teren już mam, pracuję jeszcze nad detalami i szaderami - potem będę musiał jeszcze zrobić rzecz straszną, skopiować budynek i wstawić oba na teren i zmierzyć się z kompilacją całości.

Screen Lukina - Wymiękam[23]

NOT MY PRESIDENT !

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-01 11:13:56

EseL- Ta wieża powala wyglądem ;]

Necro- Super ten mappack... niesamowice różnorodny.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 15:50:58

Popełniłem sky-boxa, to niejest screen więc jest zdeformowany

X

Znacie jakiś sposób na wyciągąganie textur z plików utx ?

NOT MY PRESIDENT !

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-02 16:46:29

Tak właściwie, zawsze się zastanawiałem jak wy robicie takie zaje***te teksturki/skyboxy... EseL ty masz do tego jakieś specjalnego proga czy wystarcza ci zwykły edytor 2D?

Te UTX to ciężka sprawa... a pytałeś się na forach Unreala? Ja znalazłem tylko jakiś programik do przeglądania tych plików - www.unreal.pl/d.pl?ut/programy/utx-viewer-v32.zipUTX-viewer Nie wiem czy to się na coś przyda...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 16:47:49

Esel - wiem, że był jakiś sposób, żeby wyciągnąć tekstury z utx za pomocą UnrealEda, ale nie pamiętam jak to się dokładnie robiło. Możesz spytać na cued.unreal.pl lub spróbować jak działa to narzędzie: www.beyondunreal.com/dl.php/skincity/tools/utx-viewer.zip (ponoć też ma opcje eksport, ale osobiście nie sprawdzałem)
edycja: jak pisałem tego posta to jeszcze wypowiedzi Nemixa nie było :)

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 18:15:02

trochę to nie działa - chyba sobię odpuszczę grzebanie w utx
EDIT> łeeee - to jest do pierwszego nierzeczywistego i starego ut
x
Na jednej mapce widziałem texturki do sky w rozdzielczości 1024x1024 - nie odpalałem jej - jestem ciekaw czy to pójdzie i czy strasznie przyciąża mapę

Próbował ktoś?

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-02 20:25:44

Wygląda świetnie. Jakim programem robiłeś?

Tylko coś się nie zgadza na przejściach między teksturami... To może być błąd Q3 www.planetquake.com/speedy/tut_sky.htm.
Tekstury w rozdzielczości 1024x1024? Pójdą, na nowym sprzęcie bez problemów, ale na ciut wolniejszym hardware będzie skakało niemiłosiernie. Zwłaszcza jeśli to ma być skybox (czyli sześć tekstur po 3MB, razem 18MB w pamięci karty graficznej non-stop zajęte). Na moim GeForce MX z 64MB nie działo się najlepiej gdy na ekranie pojawiała się jedna taka tekstura :(

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-03 11:11:28

MAX - i tu mały tutek, pomijając modelowanie i texturowanie:

w gotową scenę wstawiamy kamerę typu \"free\" i ustawiamy kąt widzenia na 90 stopni

nastepnie kopiujemy ją przez obrót dla poszczególnych widoków sześć razy - można sobie włączyć \"snap to angle\" dla ułatwienia - obracamy oczywiście o 90st

Otrzymujemy sześć kamer obejmujących pełne pole widzenia - można je zgrupować - całą grupę możemy teraz bez obawy przesuwać i obracać - powinna znajdować się w punkcie pasującym do naszej mapy w q3, inaczej pojawią się odczuwalne zniekształcenia - np jeśli nasza mapa jest niska to wszystkie kamery też powinny być umieszczone gdzieś nisko

Renderując obrazy z każdej kamerki otrzymujemy ścianki skyboxa, polecam renderowanie do tiffa - można zapisać perfekcyjny kanał alfa i manipulować tłem w ph

Dzięki za tutek - ze strony którą podałeś można ściągnąć gotową \"akcję\" do ph 5 i 6 i obrobić krawędź textury jednym kliknęciem

x

NOT MY PRESIDENT !

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-04 23:56:40

W związku z plikami UT - Naprawdę polecam taki progz pt. \"Unreal Services / Package Explorer\". Nie wiesza się, łatwy w obsłudze, wyciąga chyba WSZYSTKO z plików uteka!!! Nie pamiętam skąd go wytargałem, ale google waszym przyjacielem jest :D

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 18:33:46

[3]

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-06 19:49:09

Cut miut i orzeszki :].

A tak a\'propos terenu - w czym robicie teren? Jeśli już gdzieś padło takie pytanie i odpowiedzi, to sorka, ale zapomniałem...

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-08 12:28:59

[3]

[3]

[3]

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-09-08 12:30:06

dAde :

easy gen

za cholere nie chcą mi sie skompilowac dobrze warstwy ale do wymodelowania powierzchni wystarcza
EseL :

milusio :D
edit :

teraz zamist screenow jest \"remote linking forbidden\"

tylko jeden sie zachowal

ten www.esel.4t.com/images/shot0004.jpg

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 17:34:53

Poniżej trochę screenów testowych z mojej nowej mapki w stylu socktex (to druga i ostatnia moja mapa w tym stylu). Sceeny podzieliłem na dwa posty żeby szybciej wchodziły. Na razie nie skończyłem jeszcze wyglądu levelu - zostały mi detale do dokończenia, no i światło. Mapa przeznaczona do gry FFA, 2vs2 i 4vs4.
[img]www.aporia.pl/tornax/odb/sf3dm3_1 [/img]
[img]www.aporia.pl/tornax/odb/sf3dm3_2 [/img]
[img]www.aporia.pl/tornax/odb/sf3dm3_3 [/img]
[img]www.aporia.pl/tornax/odb/sf3dm3_4 [/img]

Si vis pacem Para bellum

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 17:35:29

Si vis pacem Para bellum

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-09 19:10:23

Łał, Esel, to wygląda fantastycznie...

Mam tylko trzy zmartwienia (w kolejności od najważniejszego do najmniej istotnego)

1)Grywalność i Frames Per Second (to właściwie dwa zmartwienia ;P)

2)Co się stanie gdy dojdziemy na kraniec terenu i co widzimy ze szczytów wież za tą krawędzią? Mam nadzieję, że nie skybox (chyba, że ów krawędź jest nieregularna, postrzępiona - np. akcja dzieje się na meteorycie, itp.).

3)Teksturowanie niektóryche elementów (np. poręczy na mostku) nie przypadło mi do gustu.
...ale i tak całość wygląda bombastycznie :D Gdyby jeszcze te snopy światła się ruszały użyłbym określenia superbombastycznie ;)