ale mam to na drogim kompie :|
czekaj zaraz wloncze i przepisze shadery :D
edit >oka tak to wygląda
shader swiatla
textures/necro9/flameanim_dimmer
{
qer_editorimage textures/sfx/flame1.tga
q3map_lightimage textures/sfx/flame6.tga
cull disable
surfaceparm trans
deformvertexes autosprite2
q3map_surfacelight 40
{
animMap 10 textures/sfx/flame1.tga textures/sfx/flame2.tga textures/sfx/flame3.tga textures/sfx/flame4.tga textures/sfx/flame5.tga textures/sfx/flame6.tga textures/sfx/flame7.tga textures/sfx/flame8.tga
blendFunc add
rgbGen wave inverseSawtooth 0 1 0 10
}
{
animMap 10 textures/sfx/flame2.tga textures/sfx/flame3.tga textures/sfx/flame4.tga textures/sfx/flame5.tga textures/sfx/flame6.tga textures/sfx/flame7.tga textures/sfx/flame8.tga textures/sfx/flame1.tga
blendFunc add
rgbGen wave sawtooth 0 1 0 10
}
{
map textures/sfx/flameball.tga
blendFunc GL_ONE GL_ONE
rgbGen wave sin .6 .2 0 .6
}
}
shader na skin do lampki
models/mapobjects/elglight2/elglight2
{
surfaceparm alphashadow
surfaceparm trans
cull none
//nopicmip <-- jak chcecie ;D
{
map models/mapobjects/elglight2/elglight2.tga
alphafunc GE128
depthwrite
rgbgen exactVertex
}
}
najlepiej jest gdy model niema lamp w srodku bo mozna wtedy napisac sobie kilka swiatel i ustawiac ile sie che, ale jak juz ma no to trzeba poprawic shader do niego :P
niestety nie wime coza ognia uzywa ten tim lamp wiec dodalme 3plomine zucający cien [wlasnie yen shader co podalme] i teraz 2 swieco bez potrzeby a lampka jest za jasna :D
kompilacja chyba bez znaczenia [byle na yndara]
btw jest juz 3wersja n8 :]
q3arena.gry.wp.pl/?id=33%20&akcja=mapd&idm=208