ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-19 13:22:33

> Jedna textura? Nie tykam juz Radianta

Eee... ale o co chodzi?! :|

Jedna texturka na razie. Będzie więcej.

Czemu nie tykasz Radianta?
[b]edit:[/b]

Jeszcze jeden. Niestety coś chyba się zwaliło podczas kompilacji i dziwne kolorki się pojawiły. Ponadto wyszedł troszkę za duży dzwon i sama wieża, ale że mapka będzie przynajmniej 2 razy większa, to nie będzie robiła takiego wrażenia (mam nadzieję :).
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/03.jpg[/img]
[b]edit2:[/b]

Jeszcze 2 screenki. Zacząłem nowy budynek, a także zmiana klimatu.
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/04.jpg[/img]

[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/05.jpg[/img]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-19 17:49:14

No chodzi o to, ze nie wiem jak Wy to robicie... u mnie to wyglada mniej wiecej tak: pokleje cos tak w radiancie no i pora sprawdzic jak to bedzie w q3 (ofkoz z oswietleniem, a jak...). No tak sobie - wychodzi na to, przesune kilka brushy, no to trzeba znowu obaczyc i kolejna kompilacja i takie bledne kolo [19]. Potem mam juz jedeno pomieszczenie w 50% i piz - mapa wylatuje z dysku, bo totalne dno, juz mnie nerwica bierze, ile ja mialem pomyslow - a tutaj: brak umiejetnosci, by to zrealizowac, brak textur (tudziez nie umiem zrobic shaderow jakich mi potrzeba :x), pyeprzone krzywe, z ktorymi nie da sie pracowac na tej zasranej ATI [6]
No to wyglada mniej wiecej tak, chyba trzeba miec cos w palcach do tej roboty [3]
Co do tematu - wyglada nader zachecajaco, gl i tak Ci nie potrzebne biorac pod uwage poprzednie produkcje, wiec nic nie mowie ;-).
BTW: Slooonnceee... argkhm, spalilem sie, kolana chyba sobie wytne zaraz :Q.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-19 19:14:48

To tak jeszcze przy okazji:
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/06.jpg[/img]
Aż się boję pomyśleć o texturowaniu tej mapki :|. Oprócz samego projektu - głównych \"zabudowań\" dużo pierdółek i oświetlenie trzeba będzie jeszcze zrobić, a kompilacja już się wydłuża.
> pyeprzone krzywe, z ktorymi nie da sie pracowac na tej za****ej ATI

Cały czas masz ten problem? Próbowałeś szukać pomocy na zagranicznych forach? Fora na MapCenter, Q3World albo SplashDamage - coś powinno być, a jak nie będzie, to na pewno ktoś pomoże ;/.
[b]edit:[/b]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/07.jpg[/img]
[b]edit2:[/b]
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/temp/08.jpg[/img]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-22 10:43:04

no ladnie :]

a jakie texturki wybrales ?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-22 11:11:55

Banalne - najprawdopodobniej RTCW. Chyba, że nagle znajdę natchenie w jakichś nowych, ale na to się nie zapowiada. RTCW ma wiele fajnych texturek, które mogą się do tego nadać, tylko czasami są to .jpg w dość słabej jakości :/. I jeśli potrzebuje się czegoś nowego, to jakoś ciężko zrobić coś pod ten styl, żeby dobrze pasowało ;).

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-22 11:24:43

:] No tak :P

to powodzenia :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-22 16:45:37

ladne ale widze ze sie rozpedziles. teraz bedzie problem z teksturowaniem. Probowalem robic juz tak mape ze jedna tekstura robie konstrukcje a potem innymi ale strasznie dlugo to trwalo. Osobiscie wole od razu teksturowac. Tak czy siak powodzenia, zapowiada sie obiecujaco.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-22 19:32:44

> Tak czy siak powodzenia, zapowiada sie obiecujaco.

Mam nadzieję, że kiedyś tą mapkę skończę, bo po pierwszym dwóch dniach zapału straciłem \"ochotę na Radianta\" i nic się na razie nie rusza...

Ale plan przewiduje ukończenie mapki :).

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-07-23 12:33:11

dAde, bardzo ładne... więcej nie powiem bo mnie lekko zatkało ;]

Tyle że nie wiem czy nie lepiej dać jakiegoś \"dziennego\" skybox\'a...

Textury RTCW to chyba najlepszy wybór chociaż rzeczywiście ciężko coś nowego do tego dobrać...

Mam nadzieje że uda ci się skączyć tą mape... zapowiada się baaardzo interesująco :]

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-25 14:30:21

Oto pierwszy screen z mojej nowej mapki. Narazie niewiele tu jest, ale szybko pojawi się reszta planszy :)
[img]requiemxf.republika.pl/reqtourney1_shot1.jpg[/img]

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-07-26 05:36:56

Nowy screen.
[img]requiemxf.republika.pl/reqtourney1_shot2.jpg[/img]
Znów mnie napadło robienie map, na tych wakacjach nie skończe na jednej :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-26 09:43:28

no wreszcie cos :D

ren

Od: 2003-12-02

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-03 19:06:59

[20] Rqugiem może byś zrobił jakomś mapke typu ,,space\'\' w czasie wakacji.

Mam namyśli jakomś orginalną platwormówkę .Bo bardzo malo mapek właśnie tego typu jest robionych przez palskich mapperów. Jak bendziesz mniał wolny czas to sprubuj coś wyczaroeać . PLEASE!!

Jak by tu się podpisać??-----:D

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-03 19:46:52

A czy nie lepiej byłoby nauczyć się obsługi Radianta i samemu coś skleić?

A tak przy okazji - popracuj nad swoim językiem polskim. Taka mała rada ;).

RZELKY

Od: 2002-08-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-04 17:24:38

niech ktos zrobi mapke do vq3 osp CTF \o/\o/

klan PPP i bl@ck chetnie sluzy merytoryczna pomoca \o/\o

:: tactical ownage ::

:: www.epilepticgaming.com ::

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-05 14:55:08

mowi sie prosze :]

RZELKY

Od: 2002-08-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-05 14:58:55

he?

:: tactical ownage ::

:: www.epilepticgaming.com ::

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-05 18:54:23

\"Pro-sze\", to takie pro-słowo uzywane przez pro-graczy.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-06 11:12:22

wysuwam wniosek o zbanowanie tego idioty na forum .......

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-06 11:16:39

Cóż, na razie usuwam (dowody :P).

RZELKY

Od: 2002-08-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-06 19:57:28

> \"Pro-sze\", to takie pro-słowo uzywane przez pro-graczy.

ale mi to rybka kolego ,ja tylko podsoowam wam pomysl wiec nie widze powodu zeby was prosic smiech

:: tactical ownage ::

:: www.epilepticgaming.com ::

marcin|zrks

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-08 09:11:51

> wysuwam wniosek o zbanowanie tego idioty na forum .......

F1

Kto mnie nauczy grać w promoda ???

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-08 10:33:39

> wysuwam wniosek o zbanowanie tego idioty na forum .......

Buhehe, no wlasnie czy ja to tez zauywazlem? :q
dade - wlasnie... kiedys mialem sie wziasc za ctf\'a kiego ale ni widac cosik [38] czy juz mnie nie kochasz? [55] [26]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-08-10 10:40:18

> ale mi to rybka kolego ,ja tylko podsoowam wam pomysl wiec nie widze powodu zeby was prosic smiech

taaa...
> niech ktos zrobi mapke do vq3 osp CTF \o/\o/

jakos to nie wyglada na podsUwanie pomyslu .

RZELKY

Od: 2002-08-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-12 17:44:30

i teraz bedziesz prowadzil 4 stronnicowa rozkmine na temat tego czy to bylo podsoowanie pomyslu czy nie ?

\"niech\" ktos zrobi to takie mocniejsze zróbcie ... a jest to podsoowanie pomyslu chociazby ze wzgledu na to ze jakos nikt sie za to jeszcze nie bral ... dzizas jak nie chcecie nie robcie przeciez nikt was nie zabije za nie wykonanie rozkazu zielka ,lolz

:: tactical ownage ::

:: www.epilepticgaming.com ::