Najpierw przeczytałem posta, a potem zabrałem się za linki i przyznam szczerze, że oczekiwałem troszkę więcej :].
Hinty w przypadku takiego projektu RACZEJ nie pomogą, ale można zawsze próbować. Możesz też sprawdzić czy coś zdziała zrobienie tych elementów na \"detailed\" (tych malutkich ;), ale to pomoże ewentualnie z szybkością kompilacji. Innych przydatnych możliwości do czegoś takiego nie pamiętam... ale! Ale skoro nie jest to projekt do gry, to można to rozegrać w ten sposób - robisz jakąś \"mapkę\", nie ważne ile bajerków, żebyś ją tylko u siebie mógł odpalić. Ustawiasz sobie jakiś AntyAliasing itp. i robisz ładne zrzuty z tej mapki. Poddajesz to obróbce w jakimś edytorze 2D i robisz z tego cieszące oko projekty 2D. Jak wyjdzie coś dobrego, to IMO jest to tak samo przyjemne jak dobra mapka :). Jeśli ktoś potrafi docenić ładną mapkę, to doceni i ładny art 2D :).
Wow, rozpisałem się. W sumie sam próbowałem w ten sposób wykorzystać Radianta, ale weny akurat nie miałem i porzuciłem to :P.
[b]EDIT:[/b]
Sceno Q3A patrz i płacz!!! Ludzie \"odpowiedzialni\" w tym kraju za \"życie\" kwaka powinni się uczyć na tym przykładzie, bo czegoś takiego jeszcze nie było :D.
[b]EDIT 2:[/b]
Linka nie dałem :D. Hehehe. No to poczytajcie sobie tutaj - esports.pl/?id=post&post_id=1879130175[b]Konkurs dla mapperów UT2004[/b]