ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-08-10 20:32:46

Praca trwa, ale nie wiem czy dam radę na weekend ;).

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-08-10 21:41:35


Chyba przesadziłem ze skalą :/

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-08-10 23:00:40

co to jest :|

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-08-10 23:09:26

Mapa na kwasie.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-08-10 23:58:31

edit:

Do weekendu się nie wyrobię :D.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-08-13 11:06:53

>Alchemik
Wygląda świetnie :]
>dAde
border :DDDDDD

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-08-20 01:22:16

>
> border :DDDDDD
>

Zbliżam się do końca texturowania, więc jeszcze troche i przyjdzie czas na bajerki.

edit:

edit2:

b.3.

Od: 2003-12-16

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-08-20 21:51:07

Pytanko do Alchemika, kiedy można liczyć na wydanie "Hello Kitty" ? :D Mapka wygląda poprostu bosko (tzn. głównie pyszczek Kitty :p)

Sentyment się włączył po latach :-)

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-08-20 22:17:07

a ja chcialbym spytac czy zeby ja ogladac tez trzeba byc na kwasie?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-08-21 00:55:58

Wreszcie jest dAde_Rage. Zapraszam do ściągania.

Levelshot:

Download (2MB) - dAde_Rage

A tutaj w beta corner - klik!

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-08-21 14:55:29

Cytat z posta - autor: [b.3.](%E2%80%99?id=users&details=8605%E2%80%99)
>
> kiedy można liczyć na wydanie "Hello Kitty" ?
>

Prawdę mówiąc to zastanawiałem sie czy wogóle warto ją kończyć i wydawać... ale skoro jest zainteresowanie to postaram się skończyć do konca sierpnia, ale niczego nie obiecuję =p
Co do kwasu to ja tutaj oczywiście nikogo nie zachęcam do takich eksperymentów, nie sprawdzałem osobiście ich ewentualnch rezultatów, jednak dochodziły do mnie pewne informacje o efektach takowych działań.

Cytat, autor: Anonimowy Informator
>
> Kombinacja kwasu i mapy Hello Kitty wydaje się doprowadzać do nieoczekiwanej manifestacji Czterech Różowych Jeźdźców (Robotów) Apokalipsy, którzy w 2012 roku przybędą i podządek nowy zaprowadzą. Mózg badanego gracza wydaje się odbierać sygnały od tychze robotów i nastrajac się na czestotliwosci nieoczekiwane. Występują tez skutki uboczne w postaci łysienia lewej czesci ciała, zaniku mięsni oddechowych, oczopląsu oraz nieprzewudywalnych ataków dziwnych stanów psychicznych, polegajacych na maniakalnej chęci przejęcia kontroli nad światem (Syndrom Niemiecki).
>

Edit: Właśnie otrzymałem fotkę podmiotu testowego klik.
ZGROZA, ZGROZA !

soomal

Gravatar

Od: 2005-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-25 13:48:38

quake3.imro.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=259

Jesli wszystko dobrze poszlo w beta corner jest bardzo beta wesja mojej pierwszej mapki.

Na razie jest to praktycznie sam szkic, tekstury nalozone tylko po to, zeby mozna bylo na niej smigac, a smigac polecam pod promodem.

Na poczatku zamierzalem nie wrzucac tak wczesnej bety na serwer, jednak obawa przed spieprzonym gameplayem okazala sie wieksza niz pokusa zrobienia mapy w 100% samodzielnie.

Posmigalem troche z botem i gra jest... smieszna... niezrownowazona i losowa. Plansza wydaje sie tez byc ciutke za mala. Musze jakos rozbudowac gorne pietro.

Teksturowanie jak juz pisalem wczesna beta. Mysle, ze caly level pozniej bedzie wygladal jak pomieszczenie z YA (czern, szklo, elektronika), choc kusi mnie, zeby nora z MH byla w klimacie azteckiej swiatyni;)

Czekam na sugestie jak poprawic gameplay, co zmienic np. w item placemencie, ale jesli twierdzicie, ze to tylko czekanie az ktos odpierdoli robote za mnie to po prosto to napiszcie;)

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-23 19:02:02

Witam. A już tradycyjnie mam prośbę o przeniesienie mojej mapki, q3shw19 z beta c. do działu z mapkami. Dzięki, pozdr. all.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-23 19:43:28

Shadow: Przeniesione.
Soomal: Odnosnie azteckiej swiatyni i stylu elektronicznego base... Odradzam mieszanie stylow...

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-10-05 22:41:58

Jestem w trakcie pracy nad przeróbką dm6, ale mam jeden problem. Chciałem dać na mapę lampy, które sa w oryginale nad każdym przejściem. Czaszka i w miejscu żuchwy kryształ, który świeci. Nie mogę znaleźć tego modelu w pakach. Gdzie on moze być? Podobnie model DOOM’a na dm9, też nie ma go w pakach a po przekonwertowaniu plików *.bsp na *.map po prostu te modele się nie pojawiają:/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-10-06 01:58:42

Tu i tu powinny byc.

Przeszukaj te stronke, tam sa jakies jeszcze inne nie wydane z q3 modele. Flagi, jakies zawieszki do flag, lancuchy, itd.

Btw. gdzie na dm9 jest Doom? Ja widze tylko Visora i Major.. One sa po instalacji radianta..

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-10-06 08:59:31

Dzięki Szakalko:) Lampa jest w obydwu pakach, DOOM’a jeszcze nie znalazłem.
Na dm9 jest on w pokoju z PG. Patrząc w kierunku RL, pokój z DOOM’em jest po prawej.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-10-06 11:52:50

Err ... to to Visor jest i jest on normalnie dostepny po instalacji Radianta, nie wiem gdzie ty tam Dooma widzisz...
Na w/w stronie masz do sciagniecia rozwalone szczatki Dooma, takie jak np. w d1, d2 moznabylo gdzies tam po drodze spotkac...

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-10-06 18:52:45

Aż zwątpiłem... A to nie DOOM?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-10-07 07:31:30

radze zapytac tu
wieksi specjalisci:D

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-10-07 12:22:57

DOOM_er: to nie doom, to pomnik papy, nawet q3 to sie udzielilo... :D

reqtourney1:

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-10-07 18:01:08

Cos totalnie z innej beczki.

Tic-Tac-Toe
Przykladem w tym to raczej nie swiece no ale poczatki zawsze sa trodne.

Req : Męczysz te mapę i męczysz :)

edit//
Poprawilem gierke :D

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-10-08 12:35:07

>
> Req : Męczysz te mapę i męczysz :)
>

2-3 godziny w tygodniu, w przerwach grania w DSa, picia i ogladania filmow :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-10-08 18:29:29

Oops, sorry, nie zauwazylam tego Dooma.. Eh :/ Zaraz zobacze czy cos sie znajdzie ... Chociaz nie pamietam, abym widziala ten model nawet jak przegladalam jakies zbiory.. Xaero, Major, Uriel, Visor, niektore maja swoje odpowiedniki...
Niby te uzyte na mapach ID powinny miec gdzies jakies zrodla.. Ale ...
Moze to byla przerobka models/players/doom ? Inna textura na to ... Heh, tak samo jak na jakiejs mapie byl Klesk ze Slash - tez ciekawie wygladajacy posag..

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-10-08 19:26:02

Tekstura z posągu jest tutaj:
pak0.pk3modelsplayersdoomdoom_f_statue.tga i doom_statue.tga
Natomiast pliki *.md3 z tego katalogu nie pozwalają na zbudowanie takiego posągu.