Praca trwa, ale nie wiem czy dam radę na weekend ;).
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
>
> border :DDDDDD
>
Zbliżam się do końca texturowania, więc jeszcze troche i przyjdzie czas na bajerki.
edit:
edit2:
Pytanko do Alchemika, kiedy można liczyć na wydanie "Hello Kitty" ? :D Mapka wygląda poprostu bosko (tzn. głównie pyszczek Kitty :p)
Sentyment się włączył po latach :-)
a ja chcialbym spytac czy zeby ja ogladac tez trzeba byc na kwasie?
Cytat z posta - autor: [b.3.](%E2%80%99?id=users&details=8605%E2%80%99)
>
> kiedy można liczyć na wydanie "Hello Kitty" ?
>
Prawdę mówiąc to zastanawiałem sie czy wogóle warto ją kończyć i wydawać... ale skoro jest zainteresowanie to postaram się skończyć do konca sierpnia, ale niczego nie obiecuję =p
Co do kwasu to ja tutaj oczywiście nikogo nie zachęcam do takich eksperymentów, nie sprawdzałem osobiście ich ewentualnch rezultatów, jednak dochodziły do mnie pewne informacje o efektach takowych działań.
Cytat, autor: Anonimowy Informator
>
> Kombinacja kwasu i mapy Hello Kitty wydaje się doprowadzać do nieoczekiwanej manifestacji Czterech Różowych Jeźdźców (Robotów) Apokalipsy, którzy w 2012 roku przybędą i podządek nowy zaprowadzą. Mózg badanego gracza wydaje się odbierać sygnały od tychze robotów i nastrajac się na czestotliwosci nieoczekiwane. Występują tez skutki uboczne w postaci łysienia lewej czesci ciała, zaniku mięsni oddechowych, oczopląsu oraz nieprzewudywalnych ataków dziwnych stanów psychicznych, polegajacych na maniakalnej chęci przejęcia kontroli nad światem (Syndrom Niemiecki).
>
Edit: Właśnie otrzymałem fotkę podmiotu testowego klik.
ZGROZA, ZGROZA !
quake3.imro.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=259
Jesli wszystko dobrze poszlo w beta corner jest bardzo beta wesja mojej pierwszej mapki.
Na razie jest to praktycznie sam szkic, tekstury nalozone tylko po to, zeby mozna bylo na niej smigac, a smigac polecam pod promodem.
Na poczatku zamierzalem nie wrzucac tak wczesnej bety na serwer, jednak obawa przed spieprzonym gameplayem okazala sie wieksza niz pokusa zrobienia mapy w 100% samodzielnie.
Posmigalem troche z botem i gra jest... smieszna... niezrownowazona i losowa. Plansza wydaje sie tez byc ciutke za mala. Musze jakos rozbudowac gorne pietro.
Teksturowanie jak juz pisalem wczesna beta. Mysle, ze caly level pozniej bedzie wygladal jak pomieszczenie z YA (czern, szklo, elektronika), choc kusi mnie, zeby nora z MH byla w klimacie azteckiej swiatyni;)
Czekam na sugestie jak poprawic gameplay, co zmienic np. w item placemencie, ale jesli twierdzicie, ze to tylko czekanie az ktos odpierdoli robote za mnie to po prosto to napiszcie;)
Witam. A już tradycyjnie mam prośbę o przeniesienie mojej mapki, q3shw19 z beta c. do działu z mapkami. Dzięki, pozdr. all.
Shadow: Przeniesione.
Soomal: Odnosnie azteckiej swiatyni i stylu elektronicznego base... Odradzam mieszanie stylow...
Jestem w trakcie pracy nad przeróbką dm6, ale mam jeden problem. Chciałem dać na mapę lampy, które sa w oryginale nad każdym przejściem. Czaszka i w miejscu żuchwy kryształ, który świeci. Nie mogę znaleźć tego modelu w pakach. Gdzie on moze być? Podobnie model DOOM’a na dm9, też nie ma go w pakach a po przekonwertowaniu plików *.bsp na *.map po prostu te modele się nie pojawiają:/
Dzięki Szakalko:) Lampa jest w obydwu pakach, DOOM’a jeszcze nie znalazłem.
Na dm9 jest on w pokoju z PG. Patrząc w kierunku RL, pokój z DOOM’em jest po prawej.
Err ... to to Visor jest i jest on normalnie dostepny po instalacji Radianta, nie wiem gdzie ty tam Dooma widzisz...
Na w/w stronie masz do sciagniecia rozwalone szczatki Dooma, takie jak np. w d1, d2 moznabylo gdzies tam po drodze spotkac...
Cos totalnie z innej beczki.
Tic-Tac-Toe
Przykladem w tym to raczej nie swiece no ale poczatki zawsze sa trodne.
Req : Męczysz te mapę i męczysz :)
edit//
Poprawilem gierke :D
>
> Req : Męczysz te mapę i męczysz :)
>
2-3 godziny w tygodniu, w przerwach grania w DSa, picia i ogladania filmow :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Oops, sorry, nie zauwazylam tego Dooma.. Eh :/ Zaraz zobacze czy cos sie znajdzie ... Chociaz nie pamietam, abym widziala ten model nawet jak przegladalam jakies zbiory.. Xaero, Major, Uriel, Visor, niektore maja swoje odpowiedniki...
Niby te uzyte na mapach ID powinny miec gdzies jakies zrodla.. Ale ...
Moze to byla przerobka models/players/doom ? Inna textura na to ... Heh, tak samo jak na jakiejs mapie byl Klesk ze Slash - tez ciekawie wygladajacy posag..
Tekstura z posągu jest tutaj:
pak0.pk3modelsplayersdoomdoom_f_statue.tga i doom_statue.tga
Natomiast pliki *.md3 z tego katalogu nie pozwalają na zbudowanie takiego posągu.