Myślałem, ze to mapka do Q3 z teksturami z D3. Tylko te cienie jakieś takie... lepsze:)
[edit]
Pierwsze screeny z przeróbki dm6. Światła w fazie testów, pomieszczenia do wykończenia, itemy jeszcze nieobecne.
Komentarze i uwagi mile widziane.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Myślałem, ze to mapka do Q3 z teksturami z D3. Tylko te cienie jakieś takie... lepsze:)
[edit]
Pierwsze screeny z przeróbki dm6. Światła w fazie testów, pomieszczenia do wykończenia, itemy jeszcze nieobecne.
Komentarze i uwagi mile widziane.
Również jestem przeciwny remakowi dm6. Wymysl lepiej coś własnego, oryginalnego. Nie musi być super-profesjonalne, ważne by było własne :)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
d00mer napisał:
>
> O matko jaka dyskoteka przy quadzie :DDDD
>
Racja [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)
Popieram Reqa. Nawet nie staraj się, by było grywalne. Postaraj się na razie, by ładnie wyglądało [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)
Dopiero jak mapki będą przyzwoicie wyglądały, możesz zastanowić się nad grywalnością.
Już na pierwszym screenie widzę badziewne przejście, głównie ze względu na niewiadomo-skąd-biorący-się-czerwony. Ponadto dużo za prostych kątów (przejścia). Jumppad na trzecim screenie "dyskotekowy". Czwarty...[](//htmlarea/images/smiles/7.gif) Najlepiej wygląda drugi, choć golizna ścian daje się we znaki ("nie zawsze goło znaczy wesoło" powiedział ekshibicjonista złapany przez policję [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) ).
Podsumowując w punktach:
nowy projekt
na razie dbaj głównie o wygląd
obejrzyj i przeanalizuj pod tym kątem dobre mapy
ćwicz :)
Jeśli chodzi o grywalność to dobre projekty przeznacz na już ładne mapy, bo inaczej niektórzy po prostu nie zechcą grać [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Co do golizny ścian - najpierw robię szkielet, potem wykańczam. Na głównej arenie przesadziłem - fakt:], ale chciałem się pobawić ze światłami. Kolory można zmienić, więc ten czerwony pewnie zniknie. A przeróbka jest tylko dla mnie:P, żeby poćwiczyć po dłuuugiej przerwie z radiantem. DM6 nadaje się świetnie na poligon, bo posiada masę krzywych, z którymi miałem zawsze spory problem. Poza tym zwymiarowanie jest wg mnie na tej mapie najdoskonalsze jakie widziałem.
Tak więc bez obaw - mapa raczej nie ujrzy szerszego światła poza takimi screenami. Nie będę przecież publicznie bezcześcił SZÓSTKI:)
uuu... miło. Ssam :] Opinia jak... ahem... wstane :)
btw, chcialem tu przy okazji poinformować o swojej stronie. Od dzisiaj adres requiem.go.pl NIE JEST już aktualny.
Nowy adres (prosze zupdatować ulubione i ewentualnie linki - nowe buttony na sajcie) brzmi bardzo prosto:
req.pl
sweet :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Nice xD
Tylko teraz jakies updaty czy cos czesciej by sie przydaly ... ;p
zobaczymy... ;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Szkola sie zaczela, pewnie kuja! :D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Cytat z posta - autor: [Lukin](%E2%80%99?id=users&details=852%E2%80%99)
>
> Gdzie się podziali tamci mapperzy, tamte wspomnienia, wspaniaaaały świat?
>
Tutaj jestem, tutaj! :D
Nie no, a tak na poważnie, to wcięło wszystkich :P. No bo po co? Wspaniałe czasy odeszły, miałem nadzieję, że wrócą wraz z Q4, ale sam wiesz jak to jest, bo pomimo tego, że Twoja bardzo dobra mapka to jedyny level do Q4 w BetaCorner, to liczba ściągnięć jest śmieszna.
Wnioski:
- publikowanie teraz map to masochizm, bo odzew jest jaki jest
- dyskusje z mapperami, to pewnie częściej prowadzisz via komunikatory niż na forach (po co odwiedzać fora, skoro... patrz punkt wyżej ;P)
- na forach / stronach zagranicznych odzew na mapki jest zdecydowanie lepszy
Jeśli ktoś ma wątpliwości, to tak - jestem pesymistą i uważam, że ten kraj się stacza :P.
>
> Jeśli ktoś ma wątpliwości, to tak - jestem pesymistą i uważam, że ten kraj się stacza :P.
>
Bo wygrał kaczor...
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Hehe, ja tu dla żartu sparafrazowałem Gąssowskiego, a panowie zrobili się sentymentalni. Na otarcie łez macie całość:
*Gdzie się podziały tamte prywatki niezapomniane
Elvis, Sedaca, Speedy Gonzales albo Diana
Pod paltem wino a w ręku kwiaty wieczór, Bambino i Ty
Same przeboje Czerwonych Gitar tak bardzo chciało się żyć
Gdzie się podziały tamte prywatki
Gdzie te dziewczyny, gdzie tamten świat
Gdzie się podziały nasze wspomnienia
Tamtych szalonych wspaniałych lat
Rodzina w kinie na drugim seansie już z nudów ziewa
Tutaj Paul Anka, Stonesi, Beatlesi, Cliff Richard śpiewa
Tuż przed maturą kwitły kasztany, żyło się tak jak we śnie
Gdzie te prywatki nie zapomniane, czy jeszcze pamiętasz mnie
Gdzie się podziały...*
Co ty, kurfa, wiesz o śpiewaniu?
Myśleliście może nad zrobieniem mapek do singla? =) Bo wiadomo w MP trzeba się troche ograniczać (by fps-y nie skakały i temu podobne). Tak zaczałem się nad tym zastanawiać bo czasami żal tyłek ściska jak widać niesamowicie wyglądającą mape w którą i tak prawie nikt nie zagra.
PS. ehem chodzi ofkoz o Q4 a nie Q3 =P
Pewnie żadnych nowych, ładnych teksturek nie dorzucili, więc po co ściągać? :P
Klikajcie w tyłeczek!
q3nem06, czyli powoli do przodu...
Tak bez tyłeczka? Cycuszka? Buuu!
;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Nie no z tyłeczkiem to spoko... A cycuszki? No moja wina że mi nie urosły? ;)
Następnym razem :]